רעיונות ומאמרים

Marketing Automation – אם הארגון לא ערוך, אין ערך בהטמעת הטכנולוגיה

מערכות Marketing Automation ובטח מערכות המשלבות בינה מלאכותית, יסייעו לנו להגדיל את המכירות, לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות וגם לייעל את שירות הלקוחות

קראו עוד

GDPR – רלוונטי לא רק לחברות בינלאומיות

מתכוננים לקראת ה- GDPR תקנות הגנת הפרטיות המתייחסות גם לאתרים ישראליים, אשר מחזיקים, אוספים ומעבדים מידע על תושבי מדינות האיחוד האירופי.

קראו עוד

המנכ"ל הוא המבוגר האחראי לטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון

המפתח להצלחה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים הינו מעורבות גבוהה ואישית של המנכ"ל. התמודדות עם האתגר הדיגיטלי היא זו שתשפיע על הצלחת העסק לאורך זמן.

קראו עוד

מה מעניין אותך: סטוץ או מערכת יחסים לטווח ארוך?

רוב תקציבי הדיגיטל מושקעים בפעילויות פרסומיות אד-הוק. יכול להיות להן אימפקט חזק, אך בסיומן, המותג חוזר למצב בו היה, בלי ליצור מערכת יחסים עם קהל היעד.

קראו עוד

מיקרו-מומנטס: גם מסע לקוח ארוך מתחיל ברגע אחד

מסע הלקוח Customer Journey, מתאר את אוסף נקודות המגע, או המפגש, של הלקוח עם המותג. המובייל שינה את התנהגות הצרכנים, ושבר את מסע הלקוח למאות רגעים בזמן אמת, מיקרו-מומנטס, שכל אחד מהם מהווה הזדמנות למותג להשפיע על ההחלטות וההעדפות שלנו.

קראו עוד

מצב שיחה: האם אתם ערוכים לדבר עם לקוחותיכם בבוט?

בוטים, מיקרו קופי, אפיון שפה ועוד. התקשורת עם הלקוחות בדיגיטל עוברת לעולם שנשלט על ידי מכונות חכמות. אסף דותן על ערוצי השיחה החדשים.

קראו עוד

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?   רויטל בן עמי  למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים...

קראו עוד

למה מותגים חייבים להפוך למו"לים ?

Brand Journalism הוא המונח הלוהט בתחום השיווק התוכני (לא להתבלבל עם תוכן שיווקי). יותר ויותר מותגים הופכים למו"לים ומספקים תוכן מעניין ושימושי שלא בהכרח קשור ישירות למותג עצמו. למה הם עושים זאת ואיך עושים זאת נכון – במאמר שלפניכם

קראו עוד

התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים

המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.

קראו עוד

BO תתעדכן...

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

 

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c      info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054 מייל: info@b-o.co.il
© כל הזכויות שמורות BO - Business Online