שירות בערוצים הדיגיטליים וחווית הלקוח
אינפוגרפיקה של נתונים אודות עולם השירות בערוצים הדיגיטליים וחווית הלקוח:
Source:
- Econsultancy. (2015). Quarterly Digital Intelligence Briefing: Digital Trends 2015. Adobe.
- Janrain. (2013, July 31). Online Consumers Fed Up with Irrelevant Content on Favorite Websites, According to Janrain Study. Retrieved from http://janrain.com/: http://janrain.com/about/newsroom/press-releases/online-consumers-fed-up-with-irrelevant-content-on-favorite-websites-according-to-janrain-study/
- Leggett, K. (2014). Demands For Effortless Service Must. Forrester Research, Inc.
- Leggett, K. (2014). Trends 2015: The Future Of Customer. Forrester Research, Inc.
- North American Technographics® Customer Experience Online Survey, Q4 2012 (US). (2012, November).
- North America: Forrester Research, Inc.North American Technographics® Customer Experience Survey, 2013. (2013, October). North America: Forrester Research, Inc.
BO נדבר
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.