איך מתכננים מענה לצרכנים מודל 2021?

 

 BO – Business online  צוות BO

בימים בהם הקפדה על שמירת הבריאות הפכה לקריטית והכניסה אותנו לריחוק חברתי, הבית הפך לסוג של "מבצר" עבורנו.
אנחנו שוהים בבית הרבה יותר, עם בני המשפחה, מבשלים, לומדים ועובדים מהבית.
יחד עם זאת, כולנו זקוקים לקשר אנושי, המתעצב מחדש בעקבות מאפייני התקופה.
לקראת השנה החדשה, אספנו מספר מחקרים וטרנדים שיכולים להצביע על מגמות מעניינות בחברה הישראלית.

מעבר לקניה אונליין
• 85% מהישראלים מצהירים, שבהינתן האפשרות – יעדיפו לקנות אונליין מלבצע פעולות או להגיע פיזית לחנות
• 47% מצהירים שיעדיפו מותגים ושירותים המאפשרים רכישה או שירות אונליין – מבלי צורך להגיע
• מותגי B2B "מדלגים" מעל המפיצים ומגיעים לצרכנים עד הבית. ראינו כמה כאלה בשנה האחרונה (דוגמאות) , השאר ידביקו את הפער בהמשך.
• אתרי השוואות מחירים, דירוגים והמלצות יתעצמו ככל שגדלים העסקים שמציעים מוצרים ושירותים דיגיטליים. אנחנו צפויים לראות צמיחה באתרי השוואות מבוססי המלצות גולשים. במקביל, מותגים יכניסו אפשרויות של המלצות ודירוגים כחלק אינטגרלי מאתרי המותג שלהם.

אי קומרס יהפוך להיות הסניף הגדול ביותר של רב עסקי הB2C

צרכנות:
• הגיל השלישי יהפוך עוד יותר לקהל יעד מובחן ורלוונטי, ויוצעו לו הצעות לשירות ומכירה עד לפתח הדלת, כאלו שעונות על הצרכים הייחודיים שלהם בתקופה זו
• מעבר לרכישה משתלמת: 54% מהישראלים מודאגים מהמצב הכלכלי. כתוצאה מכך, הצרכן הישראלי נוטה יותר לבדוק מחירים, להיות נאמן פחות למותגים ולהיות רגיש יותר למחיר
• 27% מהישראלים אומרים שהם קונים מותגים זולים יותר מימי טרום קורונה
• עליה בקניה ישראלית מקומית: 30.6% מהישראלים קונים יותר תוצרת מקומית על חשבון הזמנה מחו״ל לעומת תקופת טרום הקורונה
• DIY – עשה זאת בעצמך: הירידה במפגשים בין אנשים מובילה לכך ,שיותר אנשים לומדים לספק לעצמם שירותים מקצועיים ולומדים לבד ברשת איך לעשות את זה. זוהי הזדמנות אדירה למותגים שיכולים לתת ערך מוסף ביצירת תוכן דיגיטלי
• הזדמנות אדירה לעסקים מקומיים קטנים – לצרכנים יש רצון מופחת להיכנס לרשתות ההמוניות. הירקן, המכולת, הטמבוריה והקצב השכונתי יכולים לעשות חייל באמצעות קבלת הזמנות בווטסאפ ולהגיע עם משלוח לפתח הבית, עם נגיעה אישית.

 

שירותים:
• עסקים שימשיכו לפעול בצורה פיזית יטמיעו יותר ויותר שירותים דיגיטליים, לדוגמא: זימון וניהול תורים מרחוק, אוטומציה, קופות בשירות עצמי ועוד
• עולם השירותים הרפואיים הדיגיטליים מרחוק ימשיך להתעצם ויהפוך לסטנדרט (צ'אט, וידאו, מיילים וכלי אבחון דיגיטליים)
• לימודים  עוברים לאונליין: מבית ספר, דרך אוניברסיטאות, מכללות והכשרות למיניהם. שידורים חיים, VOD, וובינרים, פודקאסטים, ובמקביל, שיפור היכולת האישית ללימוד עצמי מרחוק

 

קריירה ועבודה:
• עבודה מהבית: נכון לאוגוסט 2020, 10% עברו לעבודה מהבית כחלק מהשגרה. זו רק ההתחלה. ישנם אתגרים רבים בניהול מרחוק, לדוגמא: יכולות ניהול עצמי, ניהול עובדים, הערכת עובדים, יצירת תחושת "צוות" ועוד
• הסבת קריירה מקצועית: אנשים רבים יצאו ממעגל העבודה לחל"ת או לאבטלה. יש להם הזדמנות ללמוד תחומים חדשים ולהשתלב במסגרות רלוונטיות חדשות
• יותר כוח עבודה של פרילנסרים: רבים מהעובדים שנפלטו ממקומות העבודה שלהם, יבחרו לעבור לעבודה עצמאית כפרילנסרים, ויציעו את השירותים המקצועיים שלהם באופן עצמאי

 

פיננסים:
• חיסכון: הצרכן מבין ש"זמנים קשים" עלולים להגיע, תקפות ללא הכנסה מעבודה. לכן ברגע שיוכלו, 42.6% טוענים שיחסכו לזמנים קשים יותר
• הציבור הישראלי מחפש ידע והמלצות מהגופים הפיננסים: כ-70% מצפים מהגופים הפיננסיים שייעצו ויספקו המלצות כיצד יש להתנהל כלכלית לאור משבר הקורונה

 

הופעות מהבית - יעברו למודלים של תשלום עבור הופעה לצפייה מהמחשב / מובייל / מהטלוויזיה המחוברת

תרבות, אומנות מוסיקה:
• טרנד ההופעות מהבית המשודרות לרבים בווידאו לייב ילך ויגבר, ויעברו למודלים של תשלום עבור הופעה בה צופים מהמחשב, מובייל או מהטלוויזיה המחוברת
• הופעות אומנים בסלון או בגינה לקהל מצומצם יגבר. יותר חיבור אישי לאומנים, פחות זוהר…

מקורות:
דו"ח פייסבוק- התנהגות הישראלים בזמן משבר הקורונה –Ipsos, אוגוסט 2020
דו"ח ניתוח טרנדים בתקופה של מהפיכה גלובלית, 2thepoint ספטמבר 2020
תובנות שנאספו ע"י לקוחות ויועצי חברת BO – Business Online

גיבוש תוכנית עבודה לפעילות הדיגיטל 2021

לקראת השנה הבאה, הצוות שלנו יעזור לך לגבש אסטרטגיה עסקית ותוכנית עבודה במתודולוגיה בעלת 3 שלבים

איך סייענו ביצירת תהליך e-commerce?

איילון ביטוח השיקה תהליך e-commerce חדש: רכישת ביטוח דירה Online.כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתכנון ממשק המשתמש והשפה.

BO נדבר

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online