גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית

גיבוש מיקוד אסטרטגי מעשי לפעילות בערוצים הדיגיטליים

 

כיום, כשחלק גדול מפעילות השירות והשיווק מתקיים בערוצים הדיגיטליים, בניית אסטרטגיה דיגיטלית מהווה שלב קריטי בתהליך.
הנסיון שלנו מוכיח שאסטרטגיה דיגטלית ממוקדת ונכונה לחברה או למותג תוביל לחיסכון בעלויות ולעמידה במטרות וביעדים העסקיים שהוגדרו.

BO פיתחה מתודולוגיית עבודה ייחודית לתהליך טרנספורמציה דיגיטלית וגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית. התהליך מותאם באופן ייחודי עבור כל ארגון. תוצרי התהליך כוללים:

  • גיבוש המטרות עבור הפעילות בערוצים הדיגיטליים
  • רב ערוציות: בחירת הערוצים הדיגיטליים בהם נכון למותג לפעול
  • גיבוש יעדים ומדדים
  • חידוד ומיקוד הערך המוסף והמסר ללקוח
  • הדרך להשיג את המטרות (טקטיקה)
  • מיקוד בקהלי מטרה
  • סנכרון בין פעילות online ל offline
  • זיהוי הזדמנויות, מודלים וזירות חדשות/נוספות
  • הנחיות למדידה, בקרה ושיפור

שאלות?  אולי זה בדיוק מה שמעניין אותך… 

%d7%a7%d7%95-%d7%a1%d7%92%d7%95%d7%9c-1

  מהם התוצרים של תהליך גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית ?

 תוצרי העבודה כוללים מסמך או מצגת המסכמת את העבודה המשותפת ומגדירה קווים מנחים יישומיים לניהול השוטף של פעילות הדיגיטל: קהלי יעד, מטרות יעדים ומדדים, מיקוד, טקטיקה, ערוצי פעילות, התייחסות לשפה, עיצוב ותוכן.

אוקי, יש לנו אסטרטגיה. מה עכשיו?

לאחר גיבוש האסטרטגיה מתחילים בשלב היישום. במקרים מסויימים האסטרטגיה מצריכה בנייה של תוכנית עבודה רב שלבית ליישום. במקרים אחרים ניהול הדיגיטל ממשיך את פעילותו בצורה ממוקדת יותר, על פי הקווים המנחים שגובשו, תוך בקרה, מדידה ומעקב אחר הגשמת היעדים. מומחי BO שמחים ללוות גם את תהליך היישום ואת הצוות המקצועי של המותג עד להשגת היעדים שהוגדרו.

  כמה זמן זה לוקח ?

אורך התהליך תלוי במורכבות המותג וסוג הארגון. אנו מאמינים כי תהליך אפקטיבי צריך להסתיים בתוך מספר שבועות.

  המותג שלנו פעיל בזירות הדיגיטליות. האם יש צורך בתהליך אסטרטגי ? 

הנסיון שלנו מוכיח כי מותגים אשר מכוונים את הפעילות שלהם בערוצים הדיגיטליים למטרות העיסקיות של החברה, תוך ניצול ההזדמנויות הקיימות בכלים ובערוצים הדיגיטליים משיגים תוצאות טובות יותר באופן משמעותי. האסטרטגיה משמשת ככלי עבודה לניהול אפקטיבי ברמה יומיומית של הפעילות בערוצים הדיגיטליים.

  לאילו סוגי מותגים התהליך מתאים ?

 אנו מאמינים כי תהליך גיבוש אסטרטגיה יכול לשפר את יעילות הפעילות באופן משמעותי לכל קטגוריות המותגים (B2B ו B2C) גדולים כקטנים.

ביצענו בעבר תהליך גיבוש אסטרטגיה ואנו פועלים לפיו. האם צריך שוב ?

תלוי. מניסיוננו, בשל קצב התפתחות התחום ופעילות המתחרים, כדאי לשקול לתקף פעם בשנה את האסטרטגיה שנקבעה, באמצעות תהליך מקוצר. במידה ומאז גיבוש האסטרטגיה התרחשו תמורות בשוק (מצד מתחרים או מצד המותג), או שצפויות כאלה בעתיד, מומלץ לגבש אסטרטגיה דיגיטלית מתאימה ועדכנית.

לקוחות נבחרים שעשו שימוש בשירות זה

BO נדבר על אסטרטגיה דיגיטלית

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

 

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c      info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054 מייל: info@b-o.co.il
© כל הזכויות שמורות BO - Business Online