רעיונות ומאמרים
סיפור לקוח: מתכנון ועד מדידה ושיפור – איך סייענו לאיילון ביטוח ביצירת תהליך e-commerce?
איילון ביטוח השיקה תהליך e-commerce חדש: רכישת ביטוח דירה Online.כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתכנון ממשק המשתמש והשפה.
קראו עודאינסטגרם – חידושים ומגמות עתידיות
על פי ההערכות של המגזין Business Insider, עד שנת 2030, 80% מצריכת המדיה תהיה דיגיטלית. הצריכה תהיה מבוססת על מובילי דעה, בלוגרים וקניונים וירטואליים.
קראו עוד7 תובנות מכנס Insurtech, ניו יורק 2019– לא רק לעוסקים בביטוח!
בכל ההרצאות הנושא המרכזי היה ביטוח, אבל חיבור של תובנות מעולם אחד עם צרכים מעולם אחר הוא דרך נהדרת בה נוצרים רעיונות חדשים
קראו עודאיך Netflix וSpotify יכולות לשמש השראה לעולם הביטוח?
מיקוד במעורבות לקוח בעולם הביטוח – סיקור פאנל שעסק בשאלה: למה מעורבות לקוחות צריכה להיות במיקוד על?שהתקיים בכנס Insurtech , יוני 2019, ניו יורק
קראו עודאפליקציית מכבי החדשה
הצלחת הטרנספורמציה תלויה בגיוס הארגון ורתימתו לתהליך. לילך בן ארצי מספרת על אפליקציית מכבי החדשה במסגרת מפגשי Digital Speedevent
קראו עודעוברים לממשק שיחה
תכירו את אלון, הבוט של איילון. באיילון הבנו שממשק שיחה יכול לסייע ללקוחות שלנו ואימצנו לאחרונה טכנולוגיה שתאפשר ללקוחות שלנו לקבל שירות באמצעות בוט.
קראו עודGoogle Marketing Live – האירוע השנתי של גוגל למשווקים ומפרסמים
בחודש מאי גוגל קיימה את אירוע השנתי שלה למשווקים ומפרסמים, במהלכו חשפה את מפת הדרכים למגוון החידושים והשיפורים הצפויים בערכת המוצרים של Google marketing
קראו עודקריירה על פי אמזון
הכניסה של אמזון לישראל תשנה לא רק את עולם הקמעונאות, אלא גם את שוק העבודה. בדיוק כמו שבזכות גוגל ופייסבוק נולדו מקצועות חדשים לחלוטין, כך תעשה גם אמזון.
קראו עודמהפכת משקפי ה- AR
בשנת 2013 התחוללה מהפכה טכנולוגית שקטה שרק מאמצי טכנולוגיה הבחינו בדיוק בעת בה התרחשה: ה- HMD (“קסדות” /”משקפי” המציאות המדומה) חדרו לחיי צרכנים.
קראו עודאמזון בישראל
ב 29.4 אמזון הודיע “אנחנו כאן” והעיתונות רעשה וגעשה…”אמזון בישראל”. “מהפך”. האם באמת כך הדבר ? לא בדיוק. מהפך … לא. אבל בהחלט עוד שלב שיכול לרמז לכניסה של אמזון לישראל.
קראו עודאיך מייצרים בידול בעולם תוכן רווי? – או איך מצאו דרך אחרת לשיח על סרטן?
כנס DIG-IT 2019 התמקד השנה בשני נושאים: דאטה אוטומיישן וכל מה שבניהם וקהילות. בין שני הנושאים האלה, בלטה הרצאתה של עדי מוג’ה, מנהלת אסטרטגיה ושיווק של חלאסרטן.
קראו עודבלוקצ’יין, שיווק וכל השאר
מה עולה לך לראש כשאומרים בלוקצ׳יין? את רובנו המונח זורק לעולם פיננסי עתידני ולא ברור, אבל בלוקצ’יין זה הרבה יותר ממטבעות דיגיטליים וספקולציות בבורסה
קראו עוד2019 הנה אנחנו באים: 2 גישות יישומיות לבניית תקציב MarTech
לקראת בניית תכניות עבודה לשנת 2019, כדאי לתכנן גם את תקציב המרטק (Marketing technologies) כל אותן טכנולוגיות שעוזרות לנו לשפר ולייעל את עבודת השיווק.
קראו עודממשק משתמש קולי – נעים מאוד!
רשמים מהשתתפותנו במיט אפ בקומה 28 של משרדי Amazon החדשים בתל אביב, שעסק באחד התחומים החמים ביותר בתעשייה – ממשקי משתמש קוליים.
קראו עוד5 סיבות נפוצות לכישלון של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית
בעידן של שינוי, כל החברות נמצאות בשלב שונה של תהליך השינוי. במשך מעל 20 שנים של התפתחות דיגטלית מעל 70% מתוכניות הטרנספורמציה נכשלות. מיפינו 5 סיבות לכישלון
קראו עוד8 תובנות ומחשבות לקראת השנה החדשה
לקראת השנה החדשה, בחרנו לשתף אתכם בכמה טרנדים ותובנות שעסקנו בהם בשנה החולפת: המון טכנולוגיה: בוטים, מרקטינג אוטמיישן וAI, אבל גם תוכן וSEO ואנשים…
קראו עודMarketing Automation – אם הארגון לא ערוך, אין ערך בהטמעת הטכנולוגיה
מערכות Marketing Automation ובטח מערכות המשלבות בינה מלאכותית, יסייעו לנו להגדיל את המכירות, לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות וגם לייעל את שירות הלקוחות
קראו עודהאם קיים מבנה נכון לאגפי שיווק בעידן טרנספורמציה דיגיטלית?
מבנה ארגוני נכון ומותאם, הוא מה שעושה לפעמים את כל ההבדל בין אגף שיווק שיודע לתת מענה, לבין אגף שיווק מעולה שמהווה את חוד החנית של הדיגיטל בארגון.
קראו עוד5 טרנדים של כתיבת תוכן
אז מה הטרנדים החמים בעולם כתיבת התוכן? הפעם החלטתי להתמקד ב-5 טרנדים שנראו לי משמעותיים יותר, ורק בכאלו שנוגעים לתוכן כתוב, טקסט.
קראו עודGDPR – רלוונטי לא רק לחברות בינלאומיות
מתכוננים לקראת ה- GDPR תקנות הגנת הפרטיות המתייחסות גם לאתרים ישראליים, אשר מחזיקים, אוספים ומעבדים מידע על תושבי מדינות האיחוד האירופי.
קראו עודמה קרה כשהבנתי שהסוד בטרנספורמציה הדיגיטלית הוא ניהול השינוי?
איך באזוורד אחת משנה את העסק, וגם אתגרי ניהול השינוי בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית, עפ”י ריאן קוסניק, יועץ העוסק בליווי תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, מתוך Digital Summit 2017
קראו עודיוצרים המון תוכן אבל מרגישים שהוא ״לא עובד״?
כאשר מספרים את הסיפור של המותג בחלקים קטנים בערוצים שונים, נהנים מסיפור מרתק שיוצר אינגייג׳מנט, מוציאים לאור תוכן ביעילות ונהנים מחיסכון בעלויות קמפיינים.
קראו עודהמנכ”ל הוא המבוגר האחראי לטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון
המפתח להצלחה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים הינו מעורבות גבוהה ואישית של המנכ”ל. התמודדות עם האתגר הדיגיטלי היא זו שתשפיע על הצלחת העסק לאורך זמן.
קראו עוד5 טרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020 DSCHI#
כנס Digital Summit עסק בנושאים שברומו של דיגיטל: אוטומציות, דיוורים, דאטה, מדיה חברתית ועוד ועוד, אבל נושא אחד עבר כחוט השני בכל הרצאה, סדנה ומפגש: תוכן. הרצאתו של אריק שוט, עסקה בטרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020.
קראו עודהאם תפקיד ה-CDO עומד להיעלם?
תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים עשויים להוביל לייתור תפקיד ה – CDO על ידי הטמעת הדיגיטל בכל המחלקות. מהי המשמעות של התפקיד הזה?
קראו עודDiscover Your Technology – מתוך כנס The SummIT 2017
כאשר הלקוחות נעשים חכמים יותר אנחנו נדרשים לשלב מערכות הכוללות BI, Machine Learning ועוד, המציעות Augmented Intelligence – שיפור האינטליגנציה האנושית.
קראו עודאיך ליצור תרבות ארגונית תומכת טרנספורמציה דיגיטלית?
הטרנספורמציה משנה את הארגון כפי שהכרנו, את האנשים שנגייס לצוות שלנו ואת הדרך בה אנחנו חושבים ומנהלים. הפיכת התרבות לתומכת טרנספורמציה היא צעד קריטי בתהליך.
קראו עודמיקרו מומנטס בחיי הלקוחות שלכם: האם אתם נמצאים שם?
רויטל בן עמי מציגה 5 צעדים לגיבוש תוכניות עבודה מבוססות מיקרו מומנטס, אותם הרגעים שבהם הלקוחות שלכם רוצים ללכת, לעשות, לדעת ולקנות ואתם חייבים להיות שם
קראו עודמילון מונחים
שומעים כל היום באז וורדס עם הסברים ארוכים? (אמ;לק)
מומחי BO הרימו את הכפפה, בשבילכם.
מעל 50 מונחים שאתם שלחתם וביקשתם. חסר משהו? אתגרו אותנו עם
באז וורדס נוספים. מבטיחים לקצר. שלחו:
short@b-o.co.il
מה מעניין אותך: סטוץ או מערכת יחסים לטווח ארוך?
רוב תקציבי הדיגיטל מושקעים בפעילויות פרסומיות אד-הוק. יכול להיות להן אימפקט חזק, אך בסיומן, המותג חוזר למצב בו היה, בלי ליצור מערכת יחסים עם קהל היעד.
קראו עודמיקרו-מומנטס: גם מסע לקוח ארוך מתחיל ברגע אחד
מסע הלקוח Customer Journey, מתאר את אוסף נקודות המגע, או המפגש, של הלקוח עם המותג. המובייל שינה את התנהגות הצרכנים, ושבר את מסע הלקוח למאות רגעים בזמן אמת, מיקרו-מומנטס, שכל אחד מהם מהווה הזדמנות למותג להשפיע על ההחלטות וההעדפות שלנו.
קראו עודמצב שיחה: האם אתם ערוכים לדבר עם לקוחותיכם בבוט?
בוטים, מיקרו קופי, אפיון שפה ועוד. התקשורת עם הלקוחות בדיגיטל עוברת לעולם שנשלט על ידי מכונות חכמות. אסף דותן על ערוצי השיחה החדשים.
קראו עודטרנספורמציה דיגיטלית – האם זו רק באזז וורד?
אחת מהבאזז וורדס השולטות בשיח השיווקי היא טרנספורמציה דיגיטלית. אבל הטרנספורמציה הדיגיטלית החלה לפני יותר מעשור. כל ארגון נמצא ברמת בשלות אחרת להטמעת השינוי
קראו עודלמצוא את קול המותג שלך
מותגים הופכים היום לאנושיים יותר ויותר, הם מדברים איתנו בצ’אטים, כותבים פוסטים ברשתות החברתיות, שולחים ציוצים ומפרסמים תמונות, לכן חשוב שיהיה לכל מותג קול מבודל, ברור ועקבי
קראו עודרוצים אינגייג’מנט? תתחילו לייצר תוכן אינטראקטיבי!
תוכן אינטראקטיבי הוא המילה החמה בשיווק. הוא מייצר חוויה משותפת למותג ולמשתמש, מעביר אותו ממצב פסיבי לאקטיבי ויוצר אינגייג’מנט. אז איך מייצרים תוכן כזה?
קראו עודניהול נכון של קמפיין דיגיטל – לא על הקריאייטיב לבדו
הרצון של סמנכ”לי השיווק לפרסם גם באינטרנט כי זה חדשני וזול, הפך להיות ערוץ פרסום משמעותי ואפקטיבי. איך לתכנן ולנהל נכון קמפיין פרסומי בערוצים הדיגיטליים?
קראו עודדיגיטל זה לא רק אינטרנט
הטכנולוגיה כבר כאן לשירותינו. ניתן להוציא את האינטרנט ממסך המחשב למסכים אחרים ולמנף את רגע הקסם לכדי ביצוע פעולות שירות ומכירה.
קראו עודמה הקשר בין מסחר אלקטרוני לתוכן? (או איך מגדילים את מספר הלקוחות ואת סל הקניות?)
לאתרי מסחר אלקטרוני יש מבנה די קבוע: קטגוריות מוצרים, רשימות מוצרים, סינונים, מיונים, עגלת קניות וטופס רכישה, אז איפה נכנס כאן תוכן?!
קראו עוד6 טיפים שימושיים לשיווק אפקטיבי באמצעות תוכן
תוכן טוב יביא להמרה (Conversion): נכוון את הצרכן לצרוך תוכן נוסף, לשתף תוכן, ליצור שיחה ברשתות החברתיות וכמובן להשאיר את פרטיו ולרכוש און-ליין ואוף-ליין.
קראו עודאיך לבנות אמון וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח בין מותגים לצרכנים?
שיווק באמצעות תוכן (Content marketing) הוא שימוש במידע וערכים מוספים לקידום מותג, רעיון או כל דבר אחר. תוכן יוצר זיקה, העדפה ונאמנות.
קראו עוד5 סיבות טובות למה כל מותג חייב אסטרטגיית תוכן
ותג שרוצה להיות בקשר ברשת מרובת הערוצים של היום כבר לא יכול להסתפק רק באתר, אלא חייב אסטרטגיית תוכן לכלל ערוצי התקשורת. יש לכך הרבה סיבות, הנה 5 מהן…
קראו עודאסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית – עוברים למיקוד בלקוח
לפני עשור וקצת נולד האינטרנט. לאורך השנים הוא התבסס כערוץ תקשורת מוביל ומשמעותי, כזה שחברות וארגונים יכולים להשתמש בו לצרכי שירות, שיווק, מכירה, מידע ופרסום. עד לאחרונה, התפיסה הרווחת היתה בניית אתר אינטרנט שבו מרוכזת כלל פעילות האינטרנט של החברה ובמקביל פרסום קמפיינים באתרים מובילים. בשנתיים האחרונות תפיסה זו משתנה, כנראה לתמיד.
קראו עודאיך מזהים הזדמנויות עסקיות בזירות הדיגיטליות?
באמצעות מענה טוב לצורך, המותג מוביל לנאמנות הצרכן, המתייחס אליו כבעל ערך לחייו. יחס זה של הצרכן למותג, מאפשר שיווק יעיל יותר של מוצרים ושירותים
קראו עודברנד יוטיליטי -איך נוכל לעזור?
ברנד יוטיליטי -איך נוכל לעזור? רויטל בן עמי מותגים כבר הבינו שאנחנו מצפים מהם לערך. ליותר ערך מזה של המותג המתחרה. עכשיו הם מתחילים להבין שערך כזה מקרב אותנו אליהם, וגורם לנו להעדיף אותם - וזוהי, כמובן המטרה (שלהם). ברנד יוטיליטי. זה מה שלקוחות מחפשים וזה מה שכדאי...
קראו עודמסחר אלקטרוני וחווית משתמש: איך לגרום לגולשים לקנות?
בכל יום קונים פוטנציאליים מבקרים באתר שלכם ומגיעים לשלב קבלת ההחלטה: לקנות או לא לקנות, כמה לקנות, מתי לקנות? זה השלב שבו אתם אמורים להיות שם בשבילם, ללוות אותם, לדאוג שירכשו דווקא אצלכם, שירכשו עוד, שיחזרו שוב ואם אפשר גם יספרו לחברים.
קראו עודהמתחרים החדשים
גם אם חברה מסוימת לא מתחרה ישירות בחברה אחרת עם מוצר דומה, היא יכולה להתחרות בה על תשומת הלב של הגולשים, על מילות חיפוש בגוגל, ובאופן כללי על נוכחות בג’ונגל התוכן שאנחנו חיים בו.
קראו עוד2016 כבר כאן, אתם מוכנים?
הרבה דברים קרו ב 2015, החשוב מביניהם הוא שהדיגיטל הפך מעוד ערוץ חדשני לחלק מהעסק. 9 נושאים שחשוב לשים אליהם לב שניה לפני שנפתחת השנה העסקית החדשה…
קראו עודמיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?
מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ? רויטל בן עמי למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים...
קראו עודהמסע המגוון של הלקוח בדרך לביצוע רכישה
תהליך בו אנשים מגלים, מתחברים ורוכשים ביטוח בריאות, הם נודדים בין העולם המקוון ולא המקוון. למעשה, לעיתים קרובות השלבים הראשונים של התהליך: החשיפה הראשונה ויצירת החיבור (engagement) מתרחשים בפלטפורמות הדיגיטליות באופן עצמאי, ורק בשלב מאוחר יותר האינטראקציה הופכת מבוססת טלפון או פנים אל פנים. בשורה התחתונה, חוויית המשתמש בתהליך רכישת ביטוח הבריאות עוברת בכל הערוצים.
קראו עודשירות בערוצים הדיגיטליים וחווית הלקוח
אינפוגרפיקה של נתונים אודות עולם השירות בערוצים הדיגיטליים וחווית הלקוח: שימוש, העדפה וטרנדים
קראו עודאיך תוכן תורם לשורה התחתונה?
אם עד לא מזמן המותג היה במרכז, הביט על קהל היעד מלמעלה וירה סיסמאות, היום הלקוח תפס את מקומו ובין המותג לבינו מתקיים דיאלוג.
קראו עודלמה מותגים חייבים להפוך למו”לים ?
Brand Journalism הוא המונח הלוהט בתחום השיווק התוכני (לא להתבלבל עם תוכן שיווקי). יותר ויותר מותגים הופכים למו”לים ומספקים תוכן מעניין ושימושי שלא בהכרח קשור ישירות למותג עצמו. למה הם עושים זאת ואיך עושים זאת נכון – במאמר שלפניכם
קראו עודהעתיד כבר כאן
אז מה יהיה בעתיד? האם יראה לנו מוזר שפעם אשכרה נהגנו ברכב ולא נתנו למכונית לנהוג? האם כל תפיסת הראיה שלנו תשתנה כשכולנו נסתובב עם משקפיים חכמות? לכבוד חג האביב, אספנו עבורכם כמה מההמצאות שאולי עוד ישנו את חיינו בדרך זו או אחרת.
קראו עודהאם אפשר לשפר תוצאות עסקיות באמצעות חווית משתמש?
חווית משתמש נוצרת באמצעות שילוב של מספר מרכיבים: תוכן, ארכיטקטורת המידע, שימושיות ועיצוב. כל אחד מהמרכיבים הנ”ל צריכים לשלב בין המטרות העסקיות של האתר והבנה של התנהגות הצרכנים הדיגיטלית, על מנת למקסם את יעילות האתר.
קראו עודהתוכן של האתר שלך > השיחה של החברים
המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.
קראו עודאיך הופכים שירות (דיגיטלי) לשיווק
כשלקוחות צריכים שירות הם מחפשים את החברה ומייצרים אליה פניה באופן אקטיבי. זוהי בדיוק ההזדמנות שלה לשווק את עצמה באמצעות שירות מצוין, ורצוי שיהיה גם זמין בכל האמצעים הטכנולוגיים האפשריים
קראו עודביטוח פנסיה ופיננסים בעידן הדיגיטלי
עם כניסת האינטרנט השתנתה לחלוטין התרבות התקשורתית שלנו. חברות ביטוח החלו להתאים את עצמן למציאות החדשה ולהשקיע ביצירת נכסים דיגיטליים לשימוש לקוחותיהם.
קראו עודכל האפשרויות פתוחות בסלולרי
אפליקציה סלולרית היא כבר לא עניין חדשני אלא מתבקש. הפוטנציאל המסחרי הטמון בסלולרי מחלחל היום לארגונים רבים, והם מחפשים את הדרך הנכונה לפעול בתחום. אז איזו אפליקציה תענה על צורך אמיתי ותגרום לצרכנים להשתמש בה שוב?
קראו עודתקרת הזכוכית של טוויטר ופייסבוק
קברניטי הרשתות טרם מצאו פתרון לחסרון הגדול שלהם: ככל שיש לך יותר חברים ברשת החברתית שלך > הסיכוי להחשף למידע שמעניין אותך קטן משמעותית.
קראו עודשיווק הוליסטי – 360 מעלות (או.. איך מתקרבים לגולשים?)
להגיע ללקוח / לקוח פוטנציאלי במגוון רחב של נקודות מפגש. הדרך לבצע זאת בצורה אפקטיבית היא להתאים את המסר למקום / זמן / מדיה תוך כדי שמירה על עקביות במסר ובשפה המותגית בכל נקודת מפגש.
קראו עודלא ניתן לנהל את מה שלא ניתן למדוד – חלק 3 – רייטינג באינטרנט
מדידת רייטינג זו בעצם הבטן הרכה של האינטרנט. לצערם של המפרסמים והפרסומאים ולשמחת האתרים המובילים, אין היום כל ספירה אוביקטיבית של הרייטינג באינטרנט.
קראו עודפרסם עד שתמכור
הבאנר של היום התבגר ולא נהנה מאותם האפיינים שהיו לו לפני כמה שנים טובות: הוא כבר לא מאוד זול , הוא כבר ממש לא חדשני והוא הרבה פחות אפקטיבי ממה שהיה.
קראו עודאשדר
חברת טבע היא המובילה בתחום התעשיות הפרמצבטיות בעולם
קראו עודBO תתעדכן...
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il