רעיונות ומאמרים

מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על

ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.

המנכ"ל הוא המבוגר האחראי לטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון

המפתח להצלחה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים הינו מעורבות גבוהה ואישית של המנכ"ל. התמודדות עם האתגר הדיגיטלי היא זו שתשפיע על הצלחת העסק לאורך זמן.

איך ליצור תרבות ארגונית תומכת טרנספורמציה דיגיטלית?

הטרנספורמציה משנה את הארגון כפי שהכרנו, את האנשים שנגייס לצוות שלנו ואת הדרך בה אנחנו חושבים ומנהלים. הפיכת התרבות לתומכת טרנספורמציה היא צעד קריטי בתהליך.

ענקית הקנביס נכנסת לפעילות בערוצים הדיגיטליים

בימים האחרונים השיקה חברת קרונוס גרופ – ענקית הקנביס הרפואי הקנדית ואחת המובילות בעולם בתחום, את הפעילות בישראל תחת שם המותג PeaceNaturals. כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתהליך הקמת המותג וממשקים דיגיטליים נלווים.

שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ומכירות הלמן אלדובי

שיחה פתוחה עם שי סלומון, סמנכ״ל שיווק ומכירות הלמן-אלדובי, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.

איך סייענו ביצירת תהליך e-commerce?

איילון ביטוח השיקה תהליך e-commerce חדש: רכישת ביטוח דירה Online.כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתכנון ממשק המשתמש והשפה.

שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי אינטרנט רימון

שיחה פתוחה עם גיל גבריאל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באינטרנט רימון, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.

איך בוחרים חברת ייעוץ בתחום הדיגיטל?

האם הארגון שלך צריך חברת ייעוץ בתחום הדיגיטל? אספנו דעות ומחשבות של למעלה מ-100 לקוחות שלנו והוספנו 6 טיפים מעשיים לבחירת החברה שתתאים לארגון שלך

7 תובנות מכנס Insurtech, ניו יורק 2019– לא רק לעוסקים בביטוח!

בכל ההרצאות הנושא המרכזי היה ביטוח, אבל חיבור של תובנות מעולם אחד עם צרכים מעולם אחר הוא דרך נהדרת בה נוצרים רעיונות חדשים

אמזון בישראל

ב 29.4 אמזון הודיע "אנחנו כאן" והעיתונות רעשה וגעשה…"אמזון בישראל". "מהפך". האם באמת כך הדבר ? לא בדיוק. מהפך … לא. אבל בהחלט עוד שלב שיכול לרמז לכניסה של אמזון לישראל.

איך מייצרים בידול בעולם תוכן רווי? – או איך מצאו דרך אחרת לשיח על סרטן?

כנס DIG-IT 2019 התמקד השנה בשני נושאים: דאטה אוטומיישן וכל מה שבניהם וקהילות. בין שני הנושאים האלה, בלטה הרצאתה של עדי מוג’ה, מנהלת אסטרטגיה ושיווק של חלאסרטן.

2019 הנה אנחנו באים: 2 גישות יישומיות לבניית תקציב MarTech

לקראת בניית תכניות עבודה לשנת 2019, כדאי לתכנן גם את תקציב המרטק (Marketing technologies) כל אותן טכנולוגיות שעוזרות לנו לשפר ולייעל את עבודת השיווק.

5 סיבות נפוצות לכישלון של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית

בעידן של שינוי, כל החברות נמצאות בשלב שונה של תהליך השינוי. במשך מעל 20 שנים של התפתחות דיגטלית מעל 70% מתוכניות הטרנספורמציה נכשלות. מיפינו 5 סיבות לכישלון

Marketing Automation – אם הארגון לא ערוך, אין ערך בהטמעת הטכנולוגיה

מערכות Marketing Automation ובטח מערכות המשלבות בינה מלאכותית, יסייעו לנו להגדיל את המכירות, לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות וגם לייעל את שירות הלקוחות

האם קיים מבנה נכון לאגפי שיווק בעידן טרנספורמציה דיגיטלית?

מבנה ארגוני נכון ומותאם, הוא מה שעושה לפעמים את כל ההבדל בין אגף שיווק שיודע לתת מענה, לבין אגף שיווק מעולה שמהווה את חוד החנית של הדיגיטל בארגון.

מה קרה כשהבנתי שהסוד בטרנספורמציה הדיגיטלית הוא ניהול השינוי?

איך באזוורד אחת משנה את העסק, וגם אתגרי ניהול השינוי בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית, עפ"י ריאן קוסניק, יועץ העוסק בליווי תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, מתוך Digital Summit 2017

5 טרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020 DSCHI#

כנס Digital Summit עסק בנושאים שברומו של דיגיטל: אוטומציות, דיוורים, דאטה, מדיה חברתית ועוד ועוד, אבל נושא אחד עבר כחוט השני בכל הרצאה, סדנה ומפגש: תוכן. הרצאתו של אריק שוט, עסקה בטרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020.

מילון מונחים

שומעים כל היום באז וורדס עם הסברים ארוכים? (אמ;לק)

מומחי BO הרימו את הכפפה, בשבילכם.

מעל 50 מונחים שאתם שלחתם וביקשתם. חסר משהו? אתגרו אותנו עם
באז וורדס נוספים. מבטיחים לקצר. שלחו:
short@b-o.co.il

מה מעניין אותך: סטוץ או מערכת יחסים לטווח ארוך?

רוב תקציבי הדיגיטל מושקעים בפעילויות פרסומיות אד-הוק. יכול להיות להן אימפקט חזק, אך בסיומן, המותג חוזר למצב בו היה, בלי ליצור מערכת יחסים עם קהל היעד.

מיקרו-מומנטס: גם מסע לקוח ארוך מתחיל ברגע אחד

מסע הלקוח Customer Journey, מתאר את אוסף נקודות המגע, או המפגש, של הלקוח עם המותג. המובייל שינה את התנהגות הצרכנים, ושבר את מסע הלקוח למאות רגעים בזמן אמת, מיקרו-מומנטס, שכל אחד מהם מהווה הזדמנות למותג להשפיע על ההחלטות וההעדפות שלנו.

מצב שיחה: האם אתם ערוכים לדבר עם לקוחותיכם בבוט?

בוטים, מיקרו קופי, אפיון שפה ועוד. התקשורת עם הלקוחות בדיגיטל עוברת לעולם שנשלט על ידי מכונות חכמות. אסף דותן על ערוצי השיחה החדשים.

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית – עוברים למיקוד בלקוח

לפני עשור וקצת נולד האינטרנט. לאורך השנים הוא התבסס כערוץ תקשורת מוביל ומשמעותי, כזה שחברות וארגונים יכולים להשתמש בו לצרכי שירות, שיווק, מכירה, מידע ופרסום. עד לאחרונה, התפיסה הרווחת היתה בניית אתר אינטרנט שבו מרוכזת כלל פעילות האינטרנט של החברה ובמקביל פרסום קמפיינים באתרים מובילים. בשנתיים האחרונות תפיסה זו משתנה, כנראה לתמיד.

ברנד יוטיליטי -איך נוכל לעזור?

ברנד יוטיליטי -איך נוכל לעזור?  רויטל בן עמי מותגים כבר הבינו שאנחנו מצפים מהם לערך. ליותר ערך מזה של המותג המתחרה. עכשיו הם מתחילים להבין שערך כזה מקרב אותנו אליהם, וגורם לנו להעדיף אותם - וזוהי, כמובן המטרה (שלהם). ברנד יוטיליטי. זה מה שלקוחות מחפשים וזה מה שכדאי...

מסחר אלקטרוני וחווית משתמש: איך לגרום לגולשים לקנות?

בכל יום קונים פוטנציאליים מבקרים באתר שלכם ומגיעים לשלב קבלת ההחלטה: לקנות או לא לקנות, כמה לקנות, מתי לקנות? זה השלב שבו אתם אמורים להיות שם בשבילם, ללוות אותם, לדאוג שירכשו דווקא אצלכם, שירכשו עוד, שיחזרו שוב ואם אפשר גם יספרו לחברים.

המתחרים החדשים

גם אם חברה מסוימת לא מתחרה ישירות בחברה אחרת עם מוצר דומה, היא יכולה להתחרות בה על תשומת הלב של הגולשים, על מילות חיפוש בגוגל, ובאופן כללי על נוכחות בג'ונגל התוכן שאנחנו חיים בו.

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?   רויטל בן עמי  למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים...

המסע המגוון של הלקוח בדרך לביצוע רכישה

תהליך בו אנשים מגלים, מתחברים ורוכשים ביטוח בריאות, הם נודדים בין העולם המקוון ולא המקוון. למעשה, לעיתים קרובות השלבים הראשונים של התהליך: החשיפה הראשונה ויצירת החיבור (engagement) מתרחשים בפלטפורמות הדיגיטליות באופן עצמאי, ורק בשלב מאוחר יותר האינטראקציה הופכת מבוססת טלפון או פנים אל פנים. בשורה התחתונה, חוויית המשתמש בתהליך רכישת ביטוח הבריאות עוברת בכל הערוצים.

למה מותגים חייבים להפוך למו"לים ?

Brand Journalism הוא המונח הלוהט בתחום השיווק התוכני (לא להתבלבל עם תוכן שיווקי). יותר ויותר מותגים הופכים למו"לים ומספקים תוכן מעניין ושימושי שלא בהכרח קשור ישירות למותג עצמו. למה הם עושים זאת ואיך עושים זאת נכון – במאמר שלפניכם

העתיד כבר כאן

אז מה יהיה בעתיד? האם יראה לנו מוזר שפעם אשכרה נהגנו ברכב ולא נתנו למכונית לנהוג? האם כל תפיסת הראיה שלנו תשתנה כשכולנו נסתובב עם משקפיים חכמות? לכבוד חג האביב, אספנו עבורכם כמה מההמצאות שאולי עוד ישנו את חיינו בדרך זו או אחרת.

האם אפשר לשפר תוצאות עסקיות באמצעות חווית משתמש?

חווית משתמש נוצרת באמצעות שילוב של מספר מרכיבים: תוכן, ארכיטקטורת המידע, שימושיות ועיצוב. כל אחד מהמרכיבים הנ"ל צריכים לשלב בין המטרות העסקיות של האתר והבנה של התנהגות הצרכנים הדיגיטלית, על מנת למקסם את יעילות האתר.

התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים

המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.

כל האפשרויות פתוחות בסלולרי

אפליקציה סלולרית היא כבר לא עניין חדשני אלא מתבקש. הפוטנציאל המסחרי הטמון בסלולרי מחלחל היום לארגונים רבים, והם מחפשים את הדרך הנכונה לפעול בתחום. אז איזו אפליקציה תענה על צורך אמיתי ותגרום לצרכנים להשתמש בה שוב?

פרסם עד שתמכור

הבאנר של היום התבגר ולא נהנה מאותם האפיינים שהיו לו לפני כמה שנים טובות: הוא כבר לא מאוד זול , הוא כבר ממש לא חדשני והוא הרבה פחות אפקטיבי ממה שהיה.

קבוצת חיפה

קבוצת חיפה (חיפה כימיקלים) היא חברה בעלת פעילות בינלאומית המייצגת את העתיד של החקלאות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, עם ערכים כגון: חלוציות, חדשנות, הסתכלות מנקודת המבט של החקלאי, ידע, אכפתיות, שיתוף ונחישות. BO מלווה את קבוצת חיפה בגיבוש אסטרטגיה דיגיטלית וליווי שוטף.

BO תתעדכן...

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online