שיחה פתוחה עם דודו שמואלוב,
מנכ”ל נובולוג לוגיסטיקה
במסגרת "מפגשים ב-11:00"
מה למדנו בשיחה?
- תקשורת באמצעות ווטסאפ ומיילים הינם ערוצים אפקטיביים למענה שירותי ע"י נציגים.
- מומלץ להשתמש בכלים כמו commbox (לשעבר bumpyard), המאפשרים לנהל את הפניות מהערוצים השונים בצורה יעילה ומבוקרת.
- שירות בערוצים הדיגיטליים יכול לסייע לבצע עבודה מדויקת ומבוקרת יותר. תהליך התיעוד ותהליכי העבודה מסודרים יותר.
- למרות החשש, גם ב B2B, העבודה מבוצעת מול אנשים שהתרגלו בחייהם הפרטיים לאמץ את הכלים הדיגיטליים, ונראה שמאמצים אותם די בקלות גם כחלק מהעבודה השוטפת שלהם.
- האתגר כבר לא במכירה Online – הלקוחות כבר שם.
- האתגר הוא במידע הרך: לתת תשובות בצורה נגישה ומהירה ללקוח.
- השירות הניתן בערוצים הדיגיטליים חייב להיות שירות מהיר וטוב, כדי שגם ללקוח יהיה כדאי לעשות את השינוי.
- מומלץ לעטוף את הלקוח גם במסרים בדחיפה, בצורה שבאמת "עוטפת" את הלקוח ולא רק לתת מענה נקודתי.
- חסמים משמעותיים לביצוע פעולות בערוצים דיגיטליים מגיעים מהרגולציה, שצריכה לדחוף ולדרוש את האימוץ של הכלים האלה, שיאפשרו בקרה ופיקוח טובים יותר.
- העבודה באמצעות הכלים הדיגיטליים כמו teems, meet, zoom, המאפשרים שיתוף מסך והעלאת קבצים מאד יעילה ואפקטיביות.
- נקודות שחשוב לשים לב אליהם בעבודה מרחוק:
• יש לקחת בחשבון את כלי העבודה שהעובד זקוק להם, כמו מחשבים וטלפונים.
• עבודה במשמרות עשויה לדרוש התאמה של מערך ההסעות אל מקום העבודה, אם קיים.
• יש להקפיד על תקשורת רציפה ופתוחה מול העובדים, לשתף ולמנוע בלבול בהנחיות.
• אחד האתגרים בעבודה מהבית הוא מציאת אזור שיאפשר עבודה אפקטיבית.
• בעבודה מרחוק יש לחשוב על כלים ומדדים חדשים להערכת העובדים, יתכן שכלי ניהול משימות כמו Monday, יכולים לסייע בכך. - נראה שדווקא לעסקים הקטנים יש הזדמנות עכשיו, אלה שנמצאים קרוב הביתה ולא בתוך הקניונים הגדולים.
ממכירה פיזית למכירה דיגיטלית
על מנת למכור online לא חייבים לבנות אתר eCommerce. אפשר ליצור תהליכי מכירה Online במספר שלבים מהירים.
מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על
ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.
איך מייצרים רעיונות למוצרים חדשים ב – 4 שלבים?
המאמר מציג שיטה בדוקה של 4 שלבים: זיהוי האתגרים, סיעור מוחות, שימוש במודל scamper וסינון רעיונות. תהליך זה מבטיח יצירת מוצר יעיל, העונה על צרכי הלקוחות.
BO נדבר
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il
© כל הזכויות שמורות BO - Business Online