שיחה פתוחה עם דודו שמואלוב,

מנכ”ל נובולוג לוגיסטיקה
במסגרת “מפגשים ב-11:00”

 BO – Business online  צוות BO

משבר הקורונה הוביל אותנו לבידוד, עבודה מרחוק ואתגרים רבים נוספים. בתקופה כזו יש ערך גדול לשיתוף הידע בנינו ולכן החלטנו ליזום מפגשי אונליין ללקוחותינו ב-11 השנים האחרונות בלבד, ללא עלות. החלטנו לקיים מפגשים, שבחלקם שיחה פתוחה עם בכירים במגוון תעשיות, על האתגרים וההתמודדות שלהם ב”תקופת הקורונה”, ובמפגשים האחרים העשרות מקצועיות שיעבירו היועצים שלנו.

לצפייה בתוכנית המפגש הקליקו כאן

לרישום למפגשים הבאים הקליקו כאן

לצפייה בשיחה פתוחה עם דודו שמואלוב, מנכ”ל נובולוג לוגיסטיקה:

מה למדנו בשיחה?

  1. תקשורת באמצעות ווטסאפ ומיילים הינם ערוצים אפקטיביים למענה שירותי ע”י נציגים.
  2. מומלץ להשתמש בכלים כמו commbox  (לשעבר bumpyard), המאפשרים לנהל את הפניות מהערוצים השונים בצורה יעילה ומבוקרת.
  3. שירות בערוצים הדיגיטליים יכול לסייע לבצע עבודה מדויקת ומבוקרת יותר. תהליך התיעוד ותהליכי העבודה מסודרים יותר.
  4. למרות החשש, גם ב B2B, העבודה מבוצעת מול אנשים שהתרגלו בחייהם הפרטיים לאמץ את הכלים הדיגיטליים, ונראה שמאמצים אותם די בקלות גם כחלק מהעבודה השוטפת שלהם.
  5. האתגר כבר לא במכירה Online – הלקוחות כבר שם.
  6. האתגר הוא במידע הרך: לתת תשובות בצורה נגישה ומהירה ללקוח.
  7. השירות הניתן בערוצים הדיגיטליים חייב להיות שירות מהיר וטוב, כדי שגם ללקוח יהיה כדאי לעשות את השינוי.
  8. מומלץ לעטוף את הלקוח גם במסרים בדחיפה, בצורה שבאמת “עוטפת” את הלקוח ולא רק לתת מענה נקודתי.
  9. חסמים משמעותיים לביצוע פעולות בערוצים דיגיטליים מגיעים מהרגולציה, שצריכה לדחוף ולדרוש את האימוץ של הכלים האלה, שיאפשרו בקרה ופיקוח טובים יותר.
  10. העבודה באמצעות הכלים הדיגיטליים כמו teems, meet, zoom, המאפשרים שיתוף מסך והעלאת קבצים מאד יעילה ואפקטיביות.
  11. נקודות שחשוב לשים לב אליהם בעבודה מרחוק:
    • יש לקחת בחשבון את כלי העבודה שהעובד זקוק להם, כמו מחשבים וטלפונים.
    • עבודה במשמרות עשויה לדרוש התאמה של מערך ההסעות אל מקום העבודה, אם קיים.
    • יש להקפיד על תקשורת רציפה ופתוחה מול העובדים, לשתף ולמנוע בלבול בהנחיות.
    • אחד האתגרים בעבודה מהבית הוא מציאת אזור שיאפשר עבודה אפקטיבית.
    • בעבודה מרחוק יש לחשוב על כלים ומדדים חדשים להערכת העובדים, יתכן שכלי ניהול משימות כמו Monday, יכולים לסייע בכך.
  12. נראה שדווקא לעסקים הקטנים יש הזדמנות עכשיו, אלה שנמצאים קרוב הביתה ולא בתוך הקניונים הגדולים.

ממכירה פיזית למכירה דיגיטלית

על מנת למכור online לא חייבים לבנות אתר eCommerce. אפשר ליצור תהליכי מכירה Online במספר שלבים מהירים.

ענקית הקנביס נכנסת לפעילות בערוצים הדיגיטליים

בימים האחרונים השיקה חברת קרונוס גרופ – ענקית הקנביס הרפואי הקנדית ואחת המובילות בעולם בתחום, את הפעילות בישראל תחת שם המותג PeaceNaturals. כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתהליך הקמת המותג וממשקים דיגיטליים נלווים.

BO נדבר

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online