שיחה פתוחה עם שי סלומון,
סמנכ”ל השיווק והמכירות של הלמן אלדובי
במסגרת "מפגשים ב-11:00"
מה למדנו בשיחה?
- שיש מקום להמשיך לשווק ולפרסם, אך חשוב לבצע התאמות לקהלים ולצרכים הנוכחיים.
- איך חוסכים? עובדים ממוקד, משתמשים במדיה אישית ולא המונית, כמו ווטסאפ, ומפנים משאבים לשיווק מבוסס דאטה.
- התוכן הוא המלכה (וכפי הידוע המלכה היא תמיד מעל המלך ).
- נראה שהקורונה היא המאיץ הדיגיטלי – גם תהליכים שהיו בתוכנית העבודה (ולפעמים מתמסמסים לאורך השנה) קיבלו האצה.
- במצב של חוסר וודאות אין ברירה אלא לעבוד agile: תוכניות קצרות, פעולות מהירות והרבה a\b testing ושיפור.
- המעבר המהיר לבידוד ועידוד שימוש בפתרונות דיגיטליים חשף את העובדה, שכשאין ברירה – חינוך שוק יכול להיות מאד מהיר.
נשארנו עם תהייה: האם אחרי המשבר הלקוחות עוד ירצו לפגוש אותנו, או יעדיפו לקבל שירות ולתקשר בדיגיטל?
תהליך טרנספורמציה דיגיטלית לארגונים
מתודולוגיית עבודה ייחודית לתהליך טרנספורמציה דיגיטלית וגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית. התהליך מותאם באופן ייחודי עבור כל ארגון
מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על
ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.
איך מייצרים רעיונות למוצרים חדשים ב – 4 שלבים?
המאמר מציג שיטה בדוקה של 4 שלבים: זיהוי האתגרים, סיעור מוחות, שימוש במודל scamper וסינון רעיונות. תהליך זה מבטיח יצירת מוצר יעיל, העונה על צרכי הלקוחות.
BO נדבר
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il
© כל הזכויות שמורות BO - Business Online