סיפור לקוח: קרונוס, ענקית הקנביס, נכנסת לפעילות בישראל בערוצים הדיגיטליים

רותם בלישה רותם בלישה

BO גאה ללוות את מותג פיסנטורלס בהשקה וחדירה לשוק הישראלי. מהלך שזיכה אותה בפרס ההשקה המנצחת על ידי איגוד השיווק.

פרס החדשנות 2020 איגוד השיווק הישראלי

ביוני 2020 השיקה חברת קרונוס גרופ – ענקית הקנביס הרפואי הקנדית ואחת המובילות בעולם בתחום, את הפעילות בישראל תחת שם המותג PeaceNaturals.

בשנת 2019 עבר תחום הקנביס הרפואי רפורמה משמעותית , שהותירה את המטופלים עם צרכים וצפיות מרובות שהתבטא בשיח פעיל ונפיץ ברשת. על רקע זאת החלה קרונוס ישראל להתכונן לקראת השקת הפעילות בארץ.

כניסה לשוק של מותג חדש לחלוטין דורשת עבודת הכנה מעמיקה הכוללת בין היתר, גיבוש אסטרטגיה עסקית לפעילות בערוצים הדיגיטליים ובניית תוכנית עבודה. בשלב הזה אנו נותנים מענה לשאלות רבות, לדוגמה: אילו נכסים דיגיטליים נכון לבנות? באילו ערוצים לפעול ובאיזה אופן? לאילו קהלי יעד נפנה, על אילו צרכים נענה? מה תהיה שפת המותג? איך נמדוד את הפעילות ועוד, ועוד.

על מנת לגבש את התשובות לשאלות אלו ועוד, בחרו בנו הנהלת קרונוס ישראל, בהובלה של סמנכ"לית השיווק והמכירות במטרה להיכנס לתהליך יסודי וזריז לתכנון הפעילות בערוצים הדיגיטליים.

מתחילים בגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית

כדי לגבש המלצה חכמה ומבוססת, יש צורך במיפוי והכרות עם המצב הקיים בשוק בישראל ובשווקים דומים בעולם.  לצורך כך, ביצענו בחינה מעמיקה של פעילות בערוצים הדיגיטליים, למדנו מחקרים רלוונטיים, הכרנו את מגבלות הרגולציה, תחקרנו אנשי מפתח בקרונוס ישראל, הכרנו את פעילות המותג בזירות אחרות בעולם ושוחחנו עם נציגים מקהלי היעד השונים כדי להכיר את הצרכים וההתנהגות שלהם. לאחר מכן, מיפינו את מסע המטופל, תוך התייחסות לגורמים שמלווים את המטופל בבחירותיו, מופו זירות תוכן מרכזיות וכן בחנו במה עוסק התוכן הקיים בערוצים הדיגיטליים.

לאחר מיפוי וניתוח השוק, יצרנו אסטרטגיה דיגיטלית רב שלבית, המתמקדת ב -2 קהלי יעד עיקריים B2B ו B2C בשלב הראשון: המטופל והרוקח, תוך התייחסות ומיקוד בשלבים מסוימים במסע המטופל.

הבנו שכלים ותוכן בערוצים הדיגיטליים יכולים להיות בעלי ערך לקהלים שנבחרו, וידענו כי זוהי הזדמנות ליצור בידול משמעותי, תוך מתן ערך מתמשך למטופלים.

אסטרטגיית תוכן בערוצים הדיגיטליים

זיהינו כי חסר ידע מוסמך, מעשיר ומעמיק ברשת עבור המטופל ועבור הצוות הטיפולי.  בשלב הראשון בחרנו, כאמור, להתמקד ברוקח שפוגש את המטופל ובמטופל עצמו. התוכן למטופל כלל בניית אזור ייעודי בו מרוכז התוכן למטופל – החל ממידע כללי כיצד הזנים פועלים, מדריך דיגיטלי מפורט, ועד משוב למטופל – " אנחנו רוצים לשמוע אותך ".

התוכן שיצרנו עבור הרוקח כולל סדרת כתבות עומק, ביניהם ראיונות עם גורמי רגולציה, רופאים, וצוות מקצועי של קרונוס ישראל. בהמשך מתוכננת סדרת הרצאות בפורמט וובינרים, הפתוח לרוקחים, על מנת להעשיר את הידע שלהם לגבי איכות הקנביס הרפואי.

יצירת תוכנית עבודה לערוצים הדיגיטליים

אסטרטגיה היא כיוון ודרך פעולה, אך על מנת להוציא אותה לפועל יש צורך בקבלת החלטות, כגון, באילו ערוצים הכי נכון ליישם את האסטרטגיה? בשלב זה חשוב לא פחות לקבל החלטה גם באילו ערוצים לא נפעל.

שלב יצירת תוכנית עבודה כולל תוצר מדוייק ליישום: אקסל הכולל משימות שכל אחת מהן מכוונת להגשמת האסטרטגיה. לצד כל אחת מהמשימות מופיע פירוט והסבר, תיאור קהלי היעד והמטרות, תאריך תחילה וסיום וכמובן הערכות תקציב.

לווי תהליך יצירת הנכסים הדיגיטליים

מיד לאחר אישור תוכנית העבודה, יצאנו ליישומה יד ביד, יחד עם צוות קרונוס ישראל. במסגרת זו לווינו מקצועית את יצירת אתר האינטרנט, הקמנו את הפעילות במדיה החברתית בפייסבוק ולינקדאין, הפקת ערוץ פודקאסט ייחודי, דיוורים אלקטרוניים ויצירת תוכן שוטף לכלל הערוצים הדיגיטליים.

לא פחות חשוב, מומחי הדיגיטל שלנו הקימו והטמיעו תשתית למדידת הפעילות בערוצים הדיגיטליים, אחריה אנו עוקבים בשוטף. המטרה: לוודא שאנו משיגים את המטרות אותם הצבנו לעצמינו בתחילת הדרך.

"הייחודיות של BO, היא הליווי המקצועי בכל השלבים,  משלב גיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית ל Go To Market ועד הניהול השוטף.
בחרנו ב BO כשותפים לגיבוש האסטרטגיה להחדרת מותג הקנאביס המוביל בעולם לישראל, והיום הם מסייעים לנו בהוצאה לפועל, בבנייה ובניהול היומיומי של כלל הערוצים הדיגיטליים.
כל זאת בצורה מקצועית, עניינית ומגע אישי במיוחד.
" 

רוני כץ עמיחי, מנהלת השיווק, קרונוס ישראל

ליווי תהליך טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות מתודולוגיית עבודה ייחודית. מותאם באופן ייחודי עבור כל ארגון

מתודולוגיית העבודה שלנו ליצירת טרנספורמציה דיגיטלית כוללת מיפוי וניתוח מצב קיים, גיבוש חזון ומפת דרך ובהמשך ליווי הההטמעה בפועל.

איך סייענו ביצירת תהליך e-commerce?

איילון ביטוח השיקה תהליך e-commerce חדש: רכישת ביטוח דירה Online.כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתכנון ממשק המשתמש והשפה.

BO נדבר

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online