שמעת על Google Meet?
מספר פעמים יצא לי לעבוד עם חברות שעובדות באופן שוטף עם webex לצורך פגישות מרחוק. בצל משבר הקורונה, עלה קרנה של zoom. אנחנו בBO עובדים כבר שנים עם Google Meet, בצורה חינמית לכאורה… בפועל, משלמים תשלום חודשי על חבילת הפתרונות המלאה של גוגל לארגונים, כמו מספר לא מבוטל של חברות בארץ, אך אלה לא תמיד מנצלות את החבילה הזאת בצורה מיטבית.
אז כשכל בעלי העסקים חוששים מהעתיד ומנסים לקצץ בהוצאות, ולחלקם כבר יש את החבילה של גוגל בכיסם, זה הזמן להכיר את Google Meet.
Google Meet היא מערכת דומה מאד למערכת zoom או webex, המאפשרת לבצע פגישות מרחוק, מרובות משתתפים, קוליות ווידאו, שיתוף מסך וקבצים וצ'אט. לא קיימת מגבלה על אורך השיחה ומספר המשתתפים מוגבל ל-100-250 (תלוי בחבילת הפתרונות של גוגל שרכשתם). כמו-כן, ניתן להקליט את הפגישה ולשמור להפצה או לצפייה מאוחר יותר. ניתן להתחבר לפגישה בטלפון או ממיקרופון המחשב.
המערכת מאפשרת להחליף מאד בקלות את הפגישות הפרונטליות שאנחנו מקיימים ואפילו הדרכות. המלצה שלי: על מנת לדמות את הפגישה לפגישה אמיתית ככל הניתן, שתפו גם את צילום הווידאו שלכם, חלק מהאינטראקציה האנושית מבוססת על הבעות הפנים, ואפשרות זו תאפשר לכם להרגיש קרובים יותר ופחות מבודדים.
ואגב, אם אתם לבד בבית, באמצעות Google Meet תוכלו להמשיך לאכול ארוחת צהרים יחד עם הקולגות.
איך עושים את זה?
זימון מהיומן של גוגל יאפשר לכם בצורה קלה לתאם שיחה וידאו:
או שאפשר פשוט ליצור שיחה ולשלוח קישור למשתתפים:
(במסך הנ"ל דווקא בחרתי שלא להציג את הוידאו שלי והמצלמה שלי חסומה 😊 )
לאחר שהתאספתם, תוכלו לבחור אם להציג מצגת (חלון מסוים שפתוח אצלכם במחשב) או את כל המסך, או רק לנהל שיחת וידאו כמובן, ללא שיתוף:
תוכלו להקליט את השיחה או לבחור פריסה שונה של המסך:
מארח הפגישה יכול להשתיק משתמשים (אגב, מומלץ שכולם ישתיקו את עצמם ויפעילו את המיקרופון, רק ברגע שרוצים לשוחח, אחרת רעשים רבים יקשו על קיום הפגישה):
ואם רוצים, אפשר גם לשלוח את השאלה בצ'אט והתגובה תגיע בצורה קולית:
כך נראה המסך בצד השני. במידה והמצלמות היו חשופות, בקוביות בצד הייתם רואים את המשתתפים, כולל את עצמכם ובמרכז המסך, המסך ששותף:
בהצלחה, הרבה בריאות, ושימו לב שאתם עלולים לגלות שהאפשרויות הדיגיטליות ממש יכולות לייעל את הארגון, גם בעת שגרה.
ליווי תהליך טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות מתודולוגיית עבודה ייחודית. מותאם באופן ייחודי עבור כל ארגון
מתודולוגיית העבודה שלנו ליצירת טרנספורמציה דיגיטלית כוללת מיפוי וניתוח מצב קיים, גיבוש חזון ומפת דרך ובהמשך ליווי הההטמעה בפועל.
מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על
ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.
איך מייצרים רעיונות למוצרים חדשים ב – 4 שלבים?
המאמר מציג שיטה בדוקה של 4 שלבים: זיהוי האתגרים, סיעור מוחות, שימוש במודל scamper וסינון רעיונות. תהליך זה מבטיח יצירת מוצר יעיל, העונה על צרכי הלקוחות.
BO נדבר
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il