מנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל?
זה לא הזמן לחל"ת.

 BO – Business online  צוות BO

לפני כמה וכמה שנים התבקשנו להרצות לקהל של מנהלי דיגיטל בארגונים. בחרנו לפתוח את המצגת באחת הדמויות שכולנו מכירים: סופרמן.

סופרמן מייצג מבחינתנו את תפקיד מנהל הדיגיטל, שצריך להתעסק כל יום גם בטווח המיידי, הקצר, גם בטווח הבינוני וגם בטווח הארוך. כמעט בלתי אפשרי. טוב נו, אפשרי אם אתם סופרמנים 😊

ביום-יום, הסופר- עמוס, אנחנו לא מצליחים להגיע לכל המשימות, גם אם הן חשובות. אנחנו בד"כ מטפלים במה שדחוף.

התקופה הקרובה עשויה להוות עבורכם הזדמנות לטפל בכל אותם דברים, שלא תמיד היה לכם זמן לטפל בהם בתוך השוטף היומיומי.

המומחים שלנו, בשיתוף עם לקוחותינו, אספו בימים האחרונים המלצות לביצוע המתאימות לעבודה מרחוק בתקופה זו.

 

"לא החזק שורד, אלא זה המסתגל טוב יותר לסביבה המשתנה" (צ'ארלס דרווין)

ביום יום קשה להרים את הראש מעל השוטף וליצור חזון. דווקא המשבר הנוכחי מאיץ את השינויים הדיגיטליים, שהעולם עובר, וזו הזדמנות מצוינת לבחון שוב את המודלים העסקיים עליהם הארגון מבוסס. מספר רעיונות לבחינת עתיד הארגון מוצגים בטור של אסף דותן, מנכ"ל BO – Business Online: איך לנהל ארגון מצליח היום בלי לשכוח את המחר

 

סדר פסח (מוקדם) לאתר האינטרנט

יש לנו מספר לקוחות שכבר מכירים את השיגעון שלנו ל"סדר פסח" באתר: איך מנצלים את ימי חוה"מ השקטים לעשות "סדר וניקיון" באתר.

אתר האינטרנט הוא הליבה הדיגיטלית של כל חברה. האתר מכיל בד"כ שירותים, תוכן ומכירה (אי קומרס או איסוף לידים). ככל שהאתר רחב יותר, לעיתים, אנחנו לא מצליחים להגיע לטפל בכל מה שדרוש באתר.

  • נתחיל בניקיון: האם יש תכנים ישנים ולא רלוונטיים או לא מעודכנים באתר שניתן להסיר?

ונמשיך בסדר:

  • אילו תכנים צריך לעדכן ו/או לערוך מחדש?
  • האם יש מסרים הקשורים למצב החירום שנגרם בשל נגיף הקורונה שכדאי להציף?
  • מתי בפעם האחרונה ביצעת QA לכל חלקי האתר? טפסים, הודעות שגיאה, שימוש במנועים כגון מנוע החיפוש ועוד.
  • מומלץ לבחון את ספריית המדיה של האתר ולהוריד משקלים של תמונות ובאנרים בעלי משקל כבד כדי שהאתר יעלה במהירות. את https://tinypng.com/ יצא לך להכיר?
  • זוהי הזדמנות להשלים ולמטב את כל התיוגים באתר: H1, H2, title, description וכו'
  • האם כבר בחנת את כל ההמלצות שקיבלת מהיועצים שלך? יועצי SEO, יועצי נגישות לבעלי מוגבלויות ויועצים אחרים.
  • רוצה לקבל רעיונות נוספים לשיפור באתר? ניתן להשתמש בכלי של גוגל Test My Site וכמובן שגם בכלי הניטור של האתר שלך: google analytics או כל כלי אחר שמנטר את האתר שלך.

רוצה סיוע בסקירת האתר או יישום ההמלצות – מומחי הדיגיטל שלנו ישמחו לסייע בהכנת דו”ח קצר עם המלצות מעשיות לשיפור הנכסים הדיגיטליים שלך

 

זמן אנליזה

נכון שאנחנו מסתכלים על כלי האנליזה כל הזמן (אולי זה רק אנחנו?) ומכירים את המספרים, אבל לניתוח הנתונים, מסקנות ותובנות דרוש זמן….

ניתוח פעילות הגולשים באתר ובערוצים הדיגיטליים יאפשר לך להגיע תובנות עמוקות יותר.

  • Google Analytics מאפשר לבצע אנליזה של פעילות הגולשים באתרי האינטרנט וזמין בכל זמן ובכל מקום. חשוב לשים לב שמלבד הכרות עם הנתונים, מצליחים להגיע לתובנות ולמשימות לביצוע, אותן נדע למדוד.
  • ההטמעה הבסיסית של Google Analytics פשוטה מאד ומאפשרת לקבל דוחות נרחבים על הפעילות באתר. יחד עם זאת, קיימים מודולים ואפשרויות מתקדמות בGoogle Analytics שיאפשרו לך לקבל מידע נוסף. איזה מידע לא קיבלת בתהליך האנליזה? מה עוד חשוב לך לדעת? אלה יכולים להיות חלק מהתובנות של התהליך הקודם שיובילו להטמעה של איוונטים ומודולים נוספים (כדוגמת מודול אי-קומרס).
  • יש לך מגוון דוחות, אבל קשה לך לראות את התמונה המלאה? Google Data Studio מאפשר לייצר אגריגציה של נתונים ולייצר תמונה רחבה של נתונים ממקורות שונים.

יש לך צורך בסיוע באנליזה עמוקה ויצירת תובנות עסקיות מהדאטה הדיגיטלית שלך? נשמח לסייע בניתוח התנהגות הגולשים בערוצים הדיגיטליים בליווי תובנות והמלצות אופרטיביות לשיפור

 

אחידות שפת המותג הדיגיטלית

השפה, בה אנחנו משתמשים בערוצים הדיגיטליים, משקפת את המותג שלנו בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים, ומהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה שלהם.

לא כל מותג מוצא את הזמן לגבש שפה ייעודית ואחידה וליישם אותה ביום-יום.

  • אין בארגון שלך מסמך שפה ? מומלץ לגבש מסמך כזה, כדי שהשפה שלכם בערוצים הדיגיטליים תהיה מזוהה עם המותג, עקבית ואחידה.
  • אם קיים בארגון מסמך שפה, זו הזדמנות מצוינת לנצל את הזמן לעשות QA גם על כל התכנים ומהמסרים ולוודא שהם מנוסחים בהתאם לשפת המותג (ואם לא, לעדכן).
  • זה גם זמן טוב לעדכן מידע אודות המותג שלך ברשת שכנראה לא עודכן מזמן: אודותבפייסבוק, ויקיפדיה ועוד…
  • חלק מהמסרים מועברים במיקרו-קופי בתהליכים הדיגיטליים: אי-קומרס, שירותים עצמיים, תהליכים דיגיטליים, טפסים, הודעות שגיאה ועוד. מדובר בטקסטים כל כך קצרים, שאנחנו נוטים להמעיט בחשיבותם, בעומס הרגיל. עכשיו אפשר לנצל את הזמן ולכתוב אותם מחדש. מיקרו קופי יכול לשפר אחוזי המרה ואת חווית הלקוח.

צוות BO Content ישמח ליצור עבורך מסמך שפה או לכתוב תכני מיקרו קופי לאתרים, בוטים ואפליקציות

 

זמן להתמקצע

הכלים הדיגיטליים לא מפסיקים להתפתח ולהשתנות ומנהלי השיווק והדיגיטל נמצאים במרוץ מתמיד להשיג את הקצב. התפנה לך זמן? מעולה! עכשיו זה הזמן ללמוד ולהתעדכן.

  • להירשם לוובינרים או קורסים דיגיטליים שצצים בימים אלו, חלקם אפילו חינמיים. לדוגמא, בינג' השיווק הדיגיטלי של דיגיטלנט עם 14 הרצאות מעניינות של מרצים מובילים.
  • לקרוא טורים ומאמרים המיועדים לאנשי שיווק ודיגיטל. מומלץ לאתר מקורות עם מדריכים מעשיים שנכתבו על-ידי אנשים מהתעשייה.

את אזור המאמרים המעשיים שלנו יצא לך להכיר?

 

ניהול הפרויקטים הדיגיטליים שעל השולחן

משבר הקורונה "תפס" את כולנו ברבעון הראשון של 2020, בשלבי יישום של פרויקטים רבים בתוכנית העבודה. זה זמן טוב להמשיך בפרויקטים הדיגיטליים והפיתוחים העתידיים, כדי להיות מוכנים ליום שאחרי. בטור האורח שלנו, ממליץ גל גרין, יזם ומנהל חדשנות ושיווק בארגונים מובילים, לנצל את הזמן ל טיוב נתונים, סגירת טיקטים, משימות ופיתוחים עתידיים. מעניין? הנה הטור המלא

זו תקופה מיוחדת ומאתגרת שלא נתקלנו בה קודם. מדובר על ניהול שינוי בתקופת משבר, בסביבת חוסר ודאות. יחד עם זאת, מי אם לא אנשי השיווק והדיגיטל מורגלים להתנהל בסביבה כזו.

מנכ"לים, סמנכ"לים וחברי הנהלה, אנשי השיווק והדיגיטל יסייעו לארגון ליצור את העתיד. בואו נבחר לקחת את המשבר כהזדמנות.

ליווי תהליך טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות מתודולוגיית עבודה ייחודית. מותאם באופן ייחודי עבור כל ארגון

מתודולוגיית העבודה שלנו ליצירת טרנספורמציה דיגיטלית כוללת מיפוי וניתוח מצב קיים, גיבוש חזון ומפת דרך ובהמשך ליווי הההטמעה בפועל.

מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על

ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.

BO נדבר

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online