שיחה פתוחה עם תמי מרקוביץ ,
סמנכ”ל השיווק של נירלט
במסגרת "מפגשים ב-11:00"

 BO – Business online  צוות BO

משבר הקורונה הוביל אותנו לבידוד, עבודה מרחוק ואתגרים רבים נוספים. בתקופה כזו יש ערך גדול לשיתוף הידע בנינו ולכן החלטנו ליזום מפגשי אונליין ללקוחותינו ב-11 השנים האחרונות בלבד, ללא עלות. נפגשנו עם תמי מרקוביץ, סמנכ"ל השיווק בנירלט, לשיחה פתוחה על האתגרים וההתמודדות של נירלט ב"תקופת הקורונה".

לצפייה בשיחה פתוחה עם תמי מרקוביץ, סמנכ"ל השיווק של נירלט

מה למדנו בשיחה עם תמי מרקוביץ?

  1. הפעילות השיווקית של הארגון צריכה להיות מותאמת לתקופה ולצורכי הלקוחות
  2. מה צריך לשנות? החל מהתוכן, דרך תהליכי שירות וייעוץ דיגיטליים, מכירהOnline , לוגיסטיקה והפצה ועד התנהלות ארגונית
  3. גם כשפועלים מהר, חשוב לקחת בחשבון את כל החלקים במסע לקוח: חינוך שוק ומידע > שירות וייעוץ > מכירה online > הפצה תוך 24 שעות > מעקב על האספקה > קבלת פידבק
  4. איך עושים את זה מהר? נעזרים בשותפים לדרך ואז כולם מרוויחים: היצרן, בתי המסחר, העובדים והלקוחות
  5. למרות הפגיעה בהכנסה ישנם מוצרי צריכה שהביקוש להם לא נפגע, ואולי אפילו גדל – אלה שיאפשרו לנו חיים נעימים יותר בבית
  6. איך נירלט הצליחו להתאים קמפיין, שתוכנן במשך מספר חודשים, תוך שבועות למצב החדש? מסתבר שלמפעלים בעוטף עזה יש יכולות agile מתוך ניסיונן בהתמודדות עם מצבים שאינם שגרתיים
  7. התאמה של תפקידי העובדים תאפשר לא לפגוע בתעסוקת העובדים: עובדים שעד כה טיפלו בלקוח בחנות יכולים להתחיל לטפל בקבלת הזמנה, הכנת ההזמנה או שילוח
  8. נראה שהווטסאפ הופך גם לפלטפורמת תקשורת עם עובדים, שאינם מחוברים למייל בצורה שוטפת
  9. מה חשוב לקחת בחשבון לקראת השגרה החדשה? התאמת מספר המשמרות ומספר האנשים במשמרת, התאמת מערך ההסעות, חיטוי החל מאוטובוסים ועד פינות חיטוי במשרד או במפעל וניהול שונה של חדר האוכל
  10. כשהכל עובר לערוצים הדיגיטליים, חשוב גם להכשיר את העובדים ולחבר אותם לערוצים שהם לא נהגו להשתמש בהם
  11. רגע לפני שממשיכים קדימה וחוזרים לסוג של שיגרה, חשוב לזהות הזדמנויות חדשות ולבצע התאמה של תוכנית העבודה להמשך

עדכון תכניות עבודה ReStart 2020

התאמת תכניות העבודה לחציון השני של 2020 ב-3 שלבים מהירים

מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על

ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.

BO נדבר

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online