אנליזה
ניתוח התנהגות הגולשים בערוצים הדיגיטליים בליווי תובנות והמלצות אופרטיביות לשיפור
השירות שלנו כולל ניתוח של כלל הדטאות הדיגיטליות ומספק:
אילו פעולות ניתן לשפר כתוצאה מניתוח נתוני הדיגיטל ?
כל דו"ח שאנו מפיקים כולל פרק המלצות לשיפור. ההמלצות כוללות נושאים לשיפור בגיזרת התוכן, ממשק המשתמש, שיפור משפך ההמרות (CRO), מיקרו קופי, המלצות לאופטימיזציה של מקורות התנועה החיצונים ועוד. פעמים רבות אנו מזהים גם תובנות עסקיות עמוקות.
למי השירות רלוונטי ?
אנו מספקים את השירות בדר"כ לסמנכ"לי שיווק, מנהלי חטיבות לקוחות, מנהלי שירות, מנהלי דיגיטל, מנהלי שיווק ומותג. בחלק מהחברות אנו מציגים את הנתונים, התובנות וההמלצות בפורום רחב של בעלי התפקידים הרלוונטיים מדי חודש.
אנחנו יודעים להסתכל על Google Analitycs. זה לא מספיק ?
גוגל אנליטיקס הוא אחד הכלים המשמעותיים בתהליך ניתוח התנהגות הגולשים. יחד עם זאת, בחלק מהמקרים הוא אינו מכיל הגדרות מקיפות של ערוצי ה paid media, owned media ויש צורך להגדירם או לרכזם ממספר מערכות נוספות. הדבר החשוב ביותר אינו הנתונים עצמם, אלא הניתוח שלהם והיכולת להפיק תובנות ופעולות לשיפור.
כל כמה זמן נכון לבצע ניתוח ?
התשובה משתנה בהתאם לפעילות הדיגיטלית הקיימת. ברוב המקרים ניתוח חודשי קבוע נותן מענה מספק. בצורה כזו, עובר מספיק זמן מחודש לחודש כדי לבצע שינויים ולמדוד את ההשפעה שלהם. דו"ח המלצות שאנו מפיקים כולל מעקב על השינויים מהחודש הקודם ועל המשימות הפתוחות שנותרו.
באילו כלים אתם מנתחים ומציגים את התוצרים ?
הדטאות הדיגיטליות מופקות או מנותחות במגוון כלים כמו: גוגל אנליטיקס, וובטרנדס, פיירבייס, הוטגאר, פייסבוק אינסייט, גוגל קונסול, מאטומו, גלסבוקס, מערכות דיוור ועוד. אנו מציגים את התוצר הסופי באמצעות דשבורדים ונתונים בגוגל דאטה סטודיו ובמצגות מנהלים.
לקוחות נבחרים שעשו שימוש בשירות זה
BO נדבר על הנתונים שלך
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il