תכנון מסעות לקוח
תכנון מסעות לקוח
כיום, הדרך הטובה ביותר לקדם מותג הוא חיבור ללקוחות. על מנת ליצור חיבור עם הלקוחות ולשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את מספר הלקוחות המרוצים, עלינו להכיר את המסע ואת חווית הלקוח.
תכנון חווית לקוח מאפשר לנו לייצר חוויה מקיפה אחידה ללקוח עם הארגון, הכוללת את כל
האינטראקציות של הלקוח בכל הערוצים, המכשירים ונקודות הממשק של החברה מול הלקוח. כלומר, כל פעילות של לקוח קיים או לקוח פוטנציאלי עם החברה, היא חלק ממסע הלקוח.
ריבוי אמצעי תקשורת עשוי לפגוע במסע הלקוח וליצור אסטרטגיות שונות זו מזו- לכן חשוב לא להתפזר ברשת, לתחזק נכסים דיגיטליים על פי משאבי הארגון וליצור סינרגיה בין הערוצים השונים.
תכנון מסע לקוח מסייע לנו לעשות זאת במספר שלבים:
1. מיפוי ואפיון פרסונות ראשוני:
• מחקר משתמשים
• ראיונות עם הארגון
• ניתוח נתונים
• קבוצות מיקוד
• ועוד
2. מחקר מעמיק ומיפוי מלא של מסע לקוח
• ראיונות עם הארגון
• ראיונות עם לקוחות
• מיפוי של מספר מסעות לקוח שונים
3. מיפוי רעיונות והזדמנויות
• סקירת פתרונות דיגיטליים
• Design Thinking
• תובנות
4. גיבוש תוכנית עבודה – הגדרת משימות ופרויקטים בהתאם לתובנות
BO נדבר על הזנת תוכן
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il