המסע המגוון של הלקוח בדרך לביצוע רכישה
החל מיולי 2012, צוות של חברת המחקר פורסטר עוקב אחר ההתפתחות של רפורמת הבריאות בארה"ב בשלוש השנים האחרונות והשלכותיה במונחים של התנהגות צרכנים, עמדות ,וציפיות. בחודש האחרון, נחשפה שכבה חדשה בהבנה של צרכני ביטוח הבריאות בארה"ב – מסע הלקוח לרכישת ביטוח בריאות.
על פי נתונים אלה, בתהליך בו אנשים מגלים, מתחברים ורוכשים ביטוח בריאות, הם נודדים בין העולם המקוון ולא המקוון. למעשה, לעיתים קרובות השלבים הראשונים של התהליך: החשיפה הראשונה ויצירת החיבור (engagement) מתרחשים בפלטפורמות הדיגיטליות באופן עצמאי, ורק בשלב מאוחר יותר האינטראקציה הופכת מבוססת טלפון או פנים אל פנים. בשורה התחתונה, חוויית המשתמש בתהליך רכישת ביטוח הבריאות עוברת בכל הערוצים.
בעולם של היום, רווי מכשירים, ערוצים ומידע, המסע של הצרכן הופך מורכב יותר ויותר. לדברי פטר מילר, אנליסט בכיר בפורסטר, 2015 תהיה השנה שבה שירותי הבריאות יגיבו לציפיות הצרכנים לחוויה רב ערוצית ושיפור החוויה בערוצים הדיגיטליים. בדו"ח האחרון שלו, הוא אומר כי "מבטחים יבנו תהליכים הממוקדים בצרכן, שימנפו את שיטות העבודה הטובות ביותר מתעשיית קמעונאות .. בין אם זה הרשמה מקוונת, כלי בריאות פיננסיים אישיים, או שיפור הנאמנות."
BO נדבר
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il
© כל הזכויות שמורות BO - Business Online