ענבר דותן, שותפה ויועצת בכירה
ענבר דותן, שותפה ויועצת בכירה, בעלת ניסיון של כשני עשורים בתחום הדיגיטל, הצטרפה ל BO בשנת 2011 והביאה עימה ניסיון בתחומי השירות, אי קומרס ופרסום בערוצים הדיגיטליים.
דותן מלווה את הפעילות הדיגיטלית של מותגים מובילים B2B ו B2C הפעילים בישראל לצד מותגים בעלי פעילות בינלאומית ענפה.
ענבר דותן בעלת תואר B.Sc במדעי המחשב, אוניברסיטת ת"א וכן MBA, האוניברסיטה הפתוחה.
לענבר נסיון בהובלה של טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים מובילים, לצד הוצאה לפועל של פעילויות דיגיטליות מגוונות כמנהלת השיווק של msn, מנהלת הדיגיטל של חברת HOT ומנהלת הניו מדיה והתקשורת השיווקית של חברת iDigital.
בנוסף, ענבר דותן משמשת כמרצה ומנהלת מקצועית של קורסים בתחום הדיגיטל במסגרת האוניברסיטה הפתוחה, איגוד האינטרנט הישראלי, דיגיטלנט, המסלול האקדמי המכללה למנהל, המרכז הבינתחומי הרצליה ועוד.
במסגרת פעילותה צברה דותן נסיון רב בעבודה עם מותגים מובילים מתחומים מגוונים.
יצירת קשר עם ענבר : inbar@b-o.co.il
טורים ומאמרים של ענבר
עונת הקמפיינים נגמרה: האם אתם מבזבזים יותר מדי על קמפיינים?
ב-2025, ניהול קמפיינים דיגיטליים הוא לא רק פרסום ממומן, אלא גם השקעה בנכסים דיגיטליים. תוכן, נכסים ודאטה יכולים להניב תוצאות לטווח ארוך, במיוחד בעידן ה-AI.
קראו עודעולם התרבות תקוע בעידן האבן הדיגיטלי: הגיע הזמן למהפכה!
מאחורי הקלעים של קידום הופעות מסתתרות הזדמנויות לשדרוג חוויית הלקוח והגדלת הכנסות באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים. הגיע הזמן לממש את מלוא הפוטנציאל!
קראו עודתוכניות עבודה בדיגיטל 2025
סיכום מפגש מומחים בנושא בניית תוכנית עבודה דיגיטלית לשנת 2025. האתגרים וההזדמנויות בעולם הדיגיטלי המשתנה, קבלו טיפים וכלים לבניית תוכנית שתוביל להצלחה.
קראו עודWireframe: הבסיס לחוויית משתמש מוצלחת ומותאמת למטרות השיווק
איך לבחון Wireframe של אתר אינטרנט? המדריך השלם למנהלי שיווק, הכולל צ'קליסט מפורט ליצירת חוויית משתמש מיטבית. Wireframe יכול להיות הבסיס להצלחה של האתר שלך.
קראו עודמוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על
ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.
קראו עודאיך מייצרים רעיונות למוצרים חדשים ב – 4 שלבים?
המאמר מציג שיטה בדוקה של 4 שלבים: זיהוי האתגרים, סיעור מוחות, שימוש במודל scamper וסינון רעיונות. תהליך זה מבטיח יצירת מוצר יעיל, העונה על צרכי הלקוחות.
קראו עודהרצאות של ענבר
BO תתעדכן...
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il