עוברים לממשק שיחה

 InbarDotan טור אורח: אלינור לוינסון-גפני

דמיינו שיכולתם לדבר למכונת הקפה שלכם, להגיד לה בבוקר שבא לכם הפוך, חזק, רותח, בלי קצף והיא הייתה מבינה ומכינה לכם. כמה נח זה פשוט להגיד…

אתרי אינטרנט קיימים כבר מעל 20 שנה.

המבנה שלהם אמנם השתנה והתעצב לאורך השנים, אך בסופו של דבר התקבע למבנה של בר ניווט, מנוע חיפוש וקידום אייטמים.

לקוחות מגיעים לאתרי אינטרנט של מותגים על מנת לקבל מידע, לבצע פעולה, לשאול שאלה, לקנות…

כדי לבצע פעולה הם צריכים לאתר את האזור המתאים ומשם להמשיך בתהליך.

אנחנו כבר יודעים להשתמש באתרים בצורה זו, אך נודה באמת, זה לא טבעי.

אנחנו רגילים לתקשר באמצעות שיחה: שיחה עם אנשים, שיחה בווטסאפ, שיחה במסנג'ר. תקשורת של שיחה.

בשנים האחרונות, הטכנולוגיה התפתחה ומאפשרת לנו, יותר ויותר, לדמות את צורת התקשורת הטבעית לנו: שיחה.

ממשק שיחה

ממשק שיחה או במקרים רבים "בוט", מאפשר ללקוחות לתקשר עם מותגים בצורת שיחה.

השיחה עם המותג הינה "אוטומטית", כאשר בצד המותג עומדת טכנולוגיה שמובילה את הלקוח ונותן לו מענה לצרכיו.

בתחום הביטוח, דוגמא טובה היא lemonade, חברת ביטוח דיגיטלית לחלוטין הפועלת בארה"ב, שמאפשרת רכישת ביטוח דירה באמצעות ממשק שיחה עם "מאיה", הנציגה הווירטואלית של החברה. אפשר להציץ ולהתרשם כאן.

זה לא רק הממשק, זו השפה

ממשק שיחה הוא אמנם נוח, אבל קריטי להתאים את הממשק לשפה אישית וקלילה.

אחד היתרונות של הממשק הוא בכך שהלקוח יכול להרגיש טיפול אישי, כמעט כמו בשיחה או פגישה עם נציג בשר ודם.

כך, בוטים מציגים את עצמם בשם, מבקשים לדעת מה השם של הלקוח ומשתמשים בשם ובפרטי הלקוח לאורך כל השיחה, כדי לתת תחושה אישית.

תכירו את אלון, הבוט של איילון

חווית הלקוח בתחום הפיננסים והביטוח, בו אני מתמחה בעשור האחרון, מאתגרת במיוחד. בתחומים עתירי שירות ורגולציה הלקוחות לא תמיד מבינים היטב את המוצרים המורכבים ומבחן האמת הוא מתן מענה לצורך של הלקוח בצורה קלה ופשוטה.

אנחנו באיילון הבנו שממשק שיחה באמצעות בוט יכול לסייע ללקוחות שלנו ואימצנו לאחרונה טכנולוגיה שתאפשר ללקוחות שלנו לתקשר איתנו ולקבל שירות באמצעות בוט.

מיפינו את הנושאים שהכי חשובים ללקוחות שלנו, אותם נושאים שהלקוחות זקוקים לסיוע בכל שעות היממה, אלו שיתנו להם את האימפקט הכי גדול.

גיבשנו שפה ייעודית לבוט, ואפילו נתנו לו שם "אלון מאיילון". וממש בימים אלה הוא זמין לשירות הלקוחות שלנו באתר האינטרנט שלנו, במובייל ובדסקטופ.

חברת הביטוח הראשונה המאפשרת הגשת תביעת ביטוח רכב באמצעות בוט

הבוט שפיתחנו נותן מענה ללקוחות ביטוח הרכב שלנו. אלון, הבוט שלנו, ממלא יחד עם הלקוח, בממשק שיחה את תביעת הרכב של הלקוח 24*7, מסייע למצוא מוסך מורשה ושמאי.

במידה והלקוחות רוצים לקבל הצעות מחיר לביטוחים נוספים – כמובן שאפשר להשאיר לאלון את הפרטים לקבלת הצעה אטרקטיבית.

זו רק ההתחלה

אחד היתרונות של ממשק בוט הוא ההתפתחות. ניתן ללמוד וללמד את הבוט להבין יותר את צרכי הלקוח, לתת מענה מדויק יותר ולהרחיב את מגוון השירותים שניתן לספק ללקוחות שלנו דרכו.

זה בדיוק מה שאנחנו עושים: מקשיבים, לומדים, משפרים וכבר מפתחים שירותים דיגיטליים נוספים בממשק שיחה באמצעות הבוט החדש שלנו.

את הבוט בנינו, כמו כל פרויקט דיגיטלי אצלנו בחברה, בשותפות של כל האגפים הרלוונטיים באיילון ושותפים נוספים: אינטראקטבוט שפיתחו את הפלטפורמה וליווי אותנו 24*7 עד לעלייה לאוויר, BO Content שיצרו את תסריטי השיחה, מסמך השפה והמיקרו קופי, ומטריקס שעיצבו.

מוזמנים להתנסות בבוט שלנו (בעדינות, הוא בשלבי הרצה ראשוניים).

אשמח לשמוע כל פידבק elinor-lev@ayalon-ins.co.il

אלינור לוינסון-גפני היא מנהלת תחום דיגיטל וחדשנות בחברת הביטוח איילון

תכנון ואפיון ממשקי משתמש UX

יצירת חוויה דיגיטלית מקסימלית באמצעות חיבור בין צרכי הלקוח והצרכים העיסקיים

עונת הקמפיינים נגמרה: האם אתם מבזבזים יותר מדי על קמפיינים?

ב-2025, ניהול קמפיינים דיגיטליים הוא לא רק פרסום ממומן, אלא גם השקעה בנכסים דיגיטליים. תוכן, נכסים ודאטה יכולים להניב תוצאות לטווח ארוך, במיוחד בעידן ה-AI.

עולם התרבות תקוע בעידן האבן הדיגיטלי: הגיע הזמן למהפכה!

מאחורי הקלעים של קידום הופעות מסתתרות הזדמנויות לשדרוג חוויית הלקוח והגדלת הכנסות באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים. הגיע הזמן לממש את מלוא הפוטנציאל!

BO נדבר

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online