על ידי ענבר דותן | אפר 12, 2017
טכנולוגיה המבצעת החלפה של העולם האמיתי בעולם מדומה, ומספקת אשליה למשתמש כאילו נמצא במציאות שמדומה במחשב. על ידי ענבר דותן | אפר 12, 2017
טכנולוגיה המשלבת אלמנטים וירטואלים בסביבה אמיתית, בזמן אמת, אינטראקטיבית. לדוגמה, פוקמון גו. על ידי ענבר דותן | אפר 12, 2017
מסע הצרכן נחלק למאות רגעים (מיקרומומנטס), כל רגע כזה הוא הזדמנות למותגים לעצב את ההעדפות של הצרכנים. על ידי admin | אוק 18, 2016
מערכת לניהול, עריכה ופרסום תכנים המשמשת לאתרי אינטרנט ומובייל על ידי admin | אוק 18, 2016
אוסף נקודות המגע של הלקוח וחוויתו עם המותג (ציפיות, רגשות, צרכים) במדיות השונות (paid, earned, owned)