חווית לקוח (CX):תוכן & UX
יוצרים חווית לקוח ממוקדת תוצאות באמצעות תוכן ו UX
אנחנו מאמינים כי במטרה להשיג תוצאות עסקיות רצויות (בהיבטי שירות, מכירות, שיווק), צריך להבין ולנתח את מסע הלקוח: מה הוא צריך? מתי? מה הוא מרגיש? מה יקדם אותו ואיפה?
לצורך כך, פיתחנו מתודולוגיה, אותה אנו מיישמים בשיתוף עם הלקוח, הפורסת בפנינו את הצרכים והרצונות של הצרכנים ומאפשרת לנו לתכנן את מסע הלקוח בצורה שתקדם אותם בצורה שעונה גם על צרכי הארגון. כל זאת באמצעות תכנון ויצירה של אסטרטגיות תוכן, יצירת תוכן, תכנון חווית לקוח CX, תכנון ממשקי משתמש למובייל, בוטים ודסקטופ.
יצירת ממשקי משתמש חכמים (UX) לדסקטופ, מובייל ועמדות שירות. עוד >>
כתיבת טקסטים קצרים בתוך תהליכים דיגיטליים הכתובים בצורה מעוררת פעולה תוך חווית משתמש מקסימלית. עוד>>
אנליזה של צריכת התכנים ע"י צרכנים בכל ערוצי התוכן (paid media, owned media, earned media). הפקת דו"חות עם תובנות והמלצות אופרטיביות לשיפור. עוד>>
התהליך שעובר הצרכן משלב החשיפה למותג או השירות, לשלב הרכישה ואף רחוק מכך – מערכת היחסים המתמשכת שלו עמכם, בגדר שימור, הרחבה והמלצה לאחרים. מסע הלקוח מתייחס לכל נקודות המפגש של הלקוח עם הארגון. עוד>>
יצירת אסטרטגיית תוכן המסייעת להגשים את המטרות העסקיות והשיווקיות באמצעות שימוש בתוכן ממוקד בצרכי הלקוח. עוד >>
איסוף, יצירה, עריכה וכתיבה של תכנים בתחומי המותג, שירות ומכירות בהתאמה לערוצים הדיגיטליים השונים: אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, ניוזלטר ועוד.. עוד >>
הזנת תכנים לאתרים ואפליקציות
עריכת והזנת תוכן לתוך מערכות ניהול תוכן אתרים. נסיון מעשי בניהול אתרים במערכות התוכן המובילות בשוק. עוד>>
הדרכות והכשרות בתחום התוכן
בנייה וניהול הדרכות והכשרות בתחומי התוכן וחווית המשתמש. לצוות BO Content נסיון בבניית מערכי הכשרות לאנשי תוכן דיגיטל, ניהול מקצועי של קורסי תוכן והעברת הרצאות בתחום. הדרכות והעשרות מקצועיות >>
התוכן מדבר אלייך?
BO נקבע פגישת הכרות
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il