אפליקציית מכבי החדשה
טור אורח: לילך בן ארצי
במשך 77 שנים ועד היום, פועלת מכבי מתוך השאיפה הבלתי פוסקת למצוינות וחדשנות ומקפידה למצב את עצמה בחזית הטכנולוגיה, תוך מתן פתרונות קלים, נוחים ומהירים המספקים מענה לצרכי חבר מכבי ושמים אותו במרכז.
הדיגיטל במכבי בעל חשיבות משמעותית בניהול הבריאות של החברים.
מתוך הרצון להציע לחברי מכבי חווית שימוש מיטבית עלינו להיות במצב חשיבה של טרנספורמציה מתמשכת.
שינוי מתמיד הינו חלק בלתי נפרד מהחשיבה האסטרטגית המובילה את מכבי קדימה ומאפשרת לה להציע מוצרים דיגיטליים גמישים אשר יהיו רלוונטיים לא רק עכשיו, אלא גם בעוד שנים קדימה.
הצלחת הטרנספורמציה תלויה בגיוס הארגון ורתימתו לתהליך.
זה מתחיל בהתלהבותו של המנכ"ל ואמונתו בצורך ובמוצר, צוותים מקצועיים, שקיפות מלאה מול עובדי הארגון וכמובן מנהיגות טובה ונכונה אשר גורמת לעובדים להרגיש שהם נמצאים בידיים טובות.
פרויקט אפליקציית מכבי ארך כשנתיים ובו עבדנו בתהליך עבודה חדש המותאם לחשיבה זו:
עבודה אג'ילית, עבודה צמודה עם מערכות מידע, בדיקות משתמשים במהלך הפיתוח ושוב לאחר תיקונים, מחלקות סטודיו ופיתוח "בתוך הבית", איזון נכון בין צרכי חברי מכבי לצרכי הארגון וכל זאת תוך כדי שיפור משמעותי של המוצר הקיים והתקדמות טכנולוגית המצופה מארגון כמו מכבי.
הטור מבוסס על הרצאתה של לילך בן ארצי, מנהלת מחלקת דיגיטל CDO במכבי שירותי בריאות, במסגרת מפגשי Digital Speedevent ללקוחות BO – Business Online ו-Digitalent
סקירת נכסים דיגיטליים קיימים
דו”ח קצר עם המלצות מעשיות לשיפור הנכסים הדיגיטליים שלך
מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על
ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.
איך מייצרים רעיונות למוצרים חדשים ב – 4 שלבים?
המאמר מציג שיטה בדוקה של 4 שלבים: זיהוי האתגרים, סיעור מוחות, שימוש במודל scamper וסינון רעיונות. תהליך זה מבטיח יצירת מוצר יעיל, העונה על צרכי הלקוחות.
BO נדבר
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il