Google Marketing Live

האירוע השנתי של גוגל למשווקים ומפרסמים

 BO – Business online  טור אורח: ברוך אנגל

בחודש מאי גוגל קיימה את אירוע השנתי שלה למשווקים ומפרסמים, Google Marketing Live.

במהלך האירוע גוגל חשפה את מפת הדרכים למגוון החידושים והשיפורים הצפויים בערכת המוצרים של Google marketing  : מודעות חדשות בחיפוש ובקניות, אסטרטגיות בידינג חדשות, מיקומי מודעות חדשים ועוד. במאמר זה נסקור את השינויים המרכזיים שמעניינים את המשווקים בישראל וצופיים להגיע אלינו בשנה הקרובה.

מודעות ויזואליות יותר

גוגל Discover, שהושק בספטמבר 2018, יתווסף כמיקום לפרסום באמצעות מודעות קרוסלה חדשות, בדומה למודעות הקרוסלה שאנחנו מכירים מאינסטגרם ופייסבוק. את מודעת הקרולסה יוכלו המפרסמים לשלב גם כחלק מהפרסום ביוטיוב ובג'ימייל.

אחד המאפיינים המעניינים במודעות אלו הוא השילוב של למידת מכונה המאפשר פרסום חכם ומדויק יותר עבור המפרסמים המעוניינים לייצר חשיפה רחבה למוצרים באמצעות כלי הפרסום של גוגל.

גוגל Discover ,

מודעה נוספה שגוגל הכריזו עליה תהיה מודעת הגלריה. מודעה זו צפויה להשתלב בתוצאות החיפוש של גוגל ויהפכו את המודעות לוויזואליות יותר במטרה לייצר גירוי והנעה לפעולה. הגלריה תכלול ארבע עד שמונה תמונות ו70 תווים לכל תמונה. בנסיונות הבטא של גוגל שנערכו עד כה נרשמה עליה של 25% בCRT ביחס למודעות החיפוש הרגילות.

שינוי נוסף במודעות של גוגל הן במודעות הקניות. כיום המודעות פשוטות יחסית וכוללות את שם המוצר, מחיר, תמונה ושם המפרסם, בהקלה על המודעה הגולש הופנה ישירות לעמוד המוצר באתר המפרסם. מודעת שופינג החדשה העונה לשם Shopping Catalog מאפשרת שילוב של מודעות Showcase כחלק מהפרסום והמשמעות היא כי בעת הקלקה על המודעה יפתח מעין קנבס ובהו יתאפשר לגולש להציג את המוצר לצד תמונות אווירה או השראה.

אסטרטגיית הצעת מחיר חדשה

כולנו מכירים את מגוון אסטרטגיות הצעת המחיר של גוגל החלק מהצעת מחיר ידית ועד מגוון רחב של אסטרטגיות אוטומטיות שאמורות לשפר את ביצועי הקמפיינים שלנו ע"י מתן האפשרות למערכת הלמידה של גוגל להציע הצעות מחיר מותאמות ליעדים אותם אנחנו מגדירים. בכנס גוגל הכריזה על אסטרטגיה חדשה "מקסימום ערך המרה" , אסטרטגיה זו היא מעין שיפור של אסטרטגיית ההחזר על ההשקעה (ROAS) ומטרתה היא להשיג את שווי ההמרה הגבוהה ביותר. היתרון המרכזי שלה על האסטרטגיות הקיימות טמונה ביכולת התרחבות וגדילה של הקמפיינים.
אסטרטגיה זו תאפשר התאמת ערך המרה בהתאם למאפייני הגולש -מיקום, מכשיר, קהלים ועוד וכן גמישות של יעדים ביחס לאירועים עונתיים (חגים וכד') כך שנוכל לדאוג קצת פחות ביום שאחרי הקריסמס.

שיפורים באפליקציית Google Ads

מנהלים קמפיינים הנדס און? עד כה אפליקציית ניהול הקמפיינים של גוגל הייתה בסיסית מאד (ומאכזבת) ואפשרה למנהלי הקמפיינים לצפות בנתוני הקמפיינים ולהדליק ולכבות את הקמפיינים.
כחלק מההבנה כי אנו חיים בתנועה ולא מול מחשב, גוגל החליטו להפוך את האפליקציה לשימושית קצת יותר ומאפשרים יצירה ועריכה של מודעות דינאמיות ברשת החיפוש ישירות מהאפליקציה וכן עריכת הצעות המחיר והתקציב.

שיפור נוסף ומעניין אפילו יותר הוא שילוב של מנגנוני התראות שיקפיצו הודעות למשתמשי האפליקציה על שינויים חדים בביצועיהם במטרה להסב את תשומת ליבם.

יוטיוב לא נשאר לבד

גם הפרסום ביוטיוב זוכה לחידוש בדמות כלי חדש שנקרא Bumper Machine . הכלי יאפשר יצירה אוטומטית של מודעות באמפר (6 שניות) מתוך סרטון קיים. מערכת הלמידה של גוגל יוכלו לזהות מתוך הסרטון מהן הנקודות החשובות ביותר ובהתאם לייצר מגוון סרטונים באופן אוטומטי וזאת בכדי שהמפרסמים לא יצטרכו להשקיע יותר ביצירת מגוון סרטונים ואורכים שונים

הטור מבוסס על הרצאתו של ברוך אנגל, דיירקטור מדיה Lime Digital, במסגרת מפגשי Digital Speedevent ללקוחות BO – Business Online ו-Digitalent

סקירת נכסים דיגיטליים קיימים

דו”ח קצר עם המלצות מעשיות לשיפור הנכסים הדיגיטליים שלך

מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על

ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.

BO נדבר

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online