BO נלמד את השפה
קצרצר מילון מונחים דיגיטליים
חסל סדר באזוורדס!
שומעים כל היום באז וורדס עם הסברים ארוכים? (אמ;לק)
מומחי BO הרימו את הכפפה, בשבילכם.
- אוצרות תוכן Content curation
שיטת עבודה הבנויה מאיסוף תכנים רלוונטיים ברשת, סינון ועריכה שלהם, והגשתם לקהל היעד
- אסטרטגיה דיגיטלית
תוכנית מבוססת תובנות להגשמת מטרות עסקיות בערוצים הדיגיטליים
- אסטרטגיית תוכן בערוצים הדיגיטליים
תוכנית להשגת היעדים העסקיים באמצעות הקמת נכסי תוכן מניבים בערוצים הדיגיטליים
- אמ;לק TL;DR
ראשי תיבות: ארוך מדי, לא קראתי. סלנג דיגיטלי לתוכן ארוך ו"חופר" .
- אתר רספונסיבי
אתר אינטרנט אחד המתאים עצמו לכלל הפלטפורמות (מובייל, טאבלט, דסקטופ)
- המרה Conversion
תוכנית להשגת היעדים העסקיים באמצעות הקמת נכסי תוכן מניבים בערוצים הדיגיטליים
- האינטרנט של הדברים IOT - Internet of things
חיבור דברים פיזיים לרשת האינטרנט כך שניתן לתקשר איתם ולשלוט בהם מרחוק במטרה לענות על צרכים
- הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות
על פי החוק הישראלי, אתרים צריכים להיות מונגשים לבעלי מוגבלויות. ההנגשה אפשרית באמצעות התאמת האתר או באמצעות מערכות אוטומטיות.
- וורדפרס WordPress
מערכת ניהול תוכן המבוססת על קוד פתוח, המשמשת בדר"כ לאתרים בעלי יכולות בסיסיות. 1 מ-4 אתרים בעולם פועלים ע״ג וורדפרס.
- חוק הספאם - דואר זבל
חוק ישראלי האוסר על פרסום ללקוחות ללא הסכמה מפורשת מראש
- חווית משתמש - User Experience UX
האינטראקציה בין המשתמש לחברה. החוויה כוללת: ממשק טכנולוגיה-אדם, עיצוב, מידע, שיווק והיבטים רגשיים – תחושתיים.
- טרנספורמציה דיגיטלית
תהליך הפיכת ארגון לדיגיטלי בכל היבטיו העסקיים במטרה לשמר את היתרון התחרותי שלו: שירות, מכירות, תפעול ושיווק.
- Targeting – טרגוט, מיקוד, פילוח
פניה ייעודית וייחודית לקהלי היעד בהם בוחרים להתמקד.
- לוקליזציה
התאמה של המוצרים והשירותים הבינלאומיים לסביבה המקומית של הצרכנים
- מחשוב לביש Wearable Computing
אביזרים דיגיטליים הניתנים לנשיאה על הגוף ומאפשרים תקשורת ואיסוף נתונים העונים על צרכים (ראה גם האינטרנט של הדברים בערך נפרד)
- מיקרו קופי
טקסטים קצרים בתוך תהליכים דיגיטליים הכתובים בצורה מעוררת פעולה תוך חווית משתמש מקסימלית.
- מובילי דעה
משתמשי מדיה, המפרשים את המשמעות של מסרים תקשורתיים או תוכן עבור משתמשי קצה ומוערכים ע"י אלה המקבלים את דעותיהם
- מנהל ערוצים דיגיטליים CDO - Chief Digital Officer
סופרמן, מנהל את כלל פעילות הארגון בערוצים הדיגיטליים (פיתוח עסקי, שירות, פרסום, גיוס, שיווק ומכירות)
- מסע לקוח Customer Journey
אוסף נקודות המגע של הלקוח וחוויתו עם המותג (ציפיות, רגשות, צרכים) במדיות השונות (paid, earned, owned)
- מערכת ניהול תוכן Content Management System CMS
מערכת לניהול, עריכה ופרסום תכנים המשמשת לאתרי אינטרנט ומובייל
- ניתוח SWOT
שיטת ניתוח המשמשת לגיבוש אסטרטגיה. מבוססת על סקירת : חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים
- נכסים דיגיטליים
תכנון ובניה של נדל"ן מניב לאורך זמן בערוצים הדיגיטליים, בבעלות המותג .
- Segmentation - סגמנטציה
פילוח קהלי יעד לקבוצות בעלות מכנה משותף
- סגמנטציה + טרגוט = תהליך שיווקי שהפך נגיש ומדויק מאי פעם באמצעות כלים דיגיטליים
פילוח קהלי היעד הקיימים >> בחירה במי להתמקד >> יישום באמצעות התאמת התיקשור, המוצר או השירות לקהל היעד. >> פניה חוזרת.
- עיצוב רספונסיבי
עיצוב המתאים עצמו למגוון רחב של מכשירים. העיצוב משתנה לפי גודל חלון הדפדפן של הגולש ופורס את התכנים באופן אוטומטי בהתאם.
- שיבוש דיגיטלי ( disruptive )
היווצרות מודלים עסקיים חדשים באמצעות מוצרים ושירותים דיגיטליים המהווים חדשנות טכנולוגית. (המתחרים החדשים)
- תוכן גולשים User-generated content UGC
תוכן הנוצר ע"י המשתמשים בערוצים הדיגיטליים
- תוכן ויזואלי /אינפוגרפיקה
שיטה להעברת מסר בצורה גרפית ע"י איור, תמונה או תרשים
- Account-based marketing (ABM) שיווק מבוסס חשבון
גישה אסטרטגית לשיווק B2B המבוססת על טרגוט IP לפי חשבון (Account), כדי להביא מודעה רלוונטית לאנשים הנכונים, בזמן אמת. שיווק ממוקד לקבוצת מקבלי ההחלטות בארגון.
- Agile Marketing
מתודולוגיית ניהול המתמקדת ביישום מהיר של החלטות: חלוקת פרוייקט לחלקים תוך ביצוע שינויים והתאמות לאורך הדרך
- Brand journalism
יישום מיומנויות וגישה עיתונאית עבור תוכן מותגי. בדר"כ חלק מאסטרטגיית תוכן.
- Beacon
יכולת לזהות ולהציע הצעות מותאמות ורלוונטיות ללקוחות הנמצאים פיזית במקום מסויים באמצעות התקן פיזי וטלפון סלולרי
- Big data
מאגר נתונים גדול מאד המשמש לביצוע ניתוחי בינה עסקית על מנת להגיע לתובנות חדשות, לפתוח שווקים, וליצור יתרונות עסקיים
- BO
BO – Business Online צוות מומחי דיגיטל בעל נסיון מצטבר של עשרות שנים המסייע להגשים את מטרות הארגון באמצעות הערוצים הדיגיטליים
- Brand Utility
חיבור למותג באמצעות מתן כלי או תוכן המספקים ערך מוסף ללקוח
- Content marketing – שיווק באמצעות תוכן
אסטרטגיית שיווק הממוקדת בהפצה של תוכן רלוונטי לקהל היעד, במטרה להשיג את מטרות ויעדי החברה.
- CRO - Conversion Rate Optimization
תהליך שיפור של תוצאות ההמרות. מושפע בדר"כ מאנליזה, כלי בדיקות AB test, חווית משתמש וטקטיקות שכנוע.
- Data Driven Marketing
קבלת החלטות שיווקיות שוטפות המבוססות על נתוני התנהגות בפועל
- digital transformation טרנספורמציה דיגיטלית
שינוי תפיסת תרבות הארגון כך שיתאים עצמו למודלים רלוונטיים בעולם הדיגיטלי ויאפשר חווית לקוח אפקטיבית ויעילה .
- Engagement
אסטרטגיה שיווקית המשתפת את הצרכנים ומזמינה אותם להשתתף באבולוציה של מותג ולפתח מערכת יחסים עם המותג
- Freemium
אסטרטגיית תמחור לפיה מוצר או שירות מסופק חינם, אך נדרש תשלום עבור תכונות נוספות, פונקציונליות, או מוצרים וירטואליים
- GEO-TARGETING
הצגת תוכן שונה למבקר באתר ע"פ מיקומו הגיאוגרפי, ארגון , כתובת ה- IP, ספק אינטרנט
- Growth Hacking
שיטה חדשנית בעלות נמוכה, המשתמשת ביצירתיות, אנליזה, ומדדים חברתיים להגדלת חשיפה ומכירות, כגון: מדיה חברתית וויראליות.
- Inbound Marketing
קידום באמצעות נכסים דיגיטליים אשר בבעלות המותג
- Marketing automation
פלטפורמה טכנולוגית שמסייעת לשיווק אפקטיבי רב ערוצי בערוצים הדיגיטליים
- M-commerece
שימוש במכשירים ניידים לביצוע עסקות מסחריות Online
- Mobile first – קודם כל מובייל
תכנון חווית משתמש UX שמתייחסת למאפייני המובייל: מאפייני שימוש, גודל לפני הדסקטופ…
- Native advertising
תוכן שיווקי ופרסומי המשתלב כחלק מהתוכן בערוצים הדיגיטליים.
- Outbound Marketing
קידום המותג באמצעות מדיה חיצונית אשר לא בבעלות המותג
- Omnichannel רב ערוציות
היכולת לספק חוויה אחידה לצרכן, ללא קשר לערוץ. כל מפגש של הצרכן עם החברה חייב להיות עקבי ומשלים.
- Programmatic - פרסום פרוגרמטי
שימוש בתוכנה לרכישת פרסום דיגיטלי, בניגוד לתהליך המסורתי של מכרזים, מו"מ והזמנה "ידנית". בדומה לשוק המניות.
- Retargeting / Remarketing – טרגוט/מיקוד מחדש / שיווק מחדש
טכנולוגיה המאפשרת "לעקוב" אחרי מתעניינים,,מבקרי האתר, ברחבי האינטרנט, ולשווק להם שוב באופן ממוקד, במקום ובזמן הנכונים.
- Rich media
מודעה באינטרנט המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת כגון הזרמת וידאו, אינטראקציה מידית עם המשתמש, ומודעות המשתנות במעבר עכבר
- RTB - real time bidding
טכנולוגיה המאפשרת להשתתף בזירת מסחר בה ניתן למכור ולקנות שטחי פרסום ולהגיע לקהל יעד מטורגט וממוקד בזמן אמת.
- SEO
אופטימיזציה של אתר או דף אינטרנט כך שיופיע גבוה בתוצאות של מנוע החיפוש שאינן מושפעות מתשלום (תוצאות טבעיות / אורגניות).
- פרסונה
דמות פיקטיבית שיוצרים על מנת לייצג את הסוגים השונים של המשתמשים באתר, או של קהל היעד בכלל
- קליקבייט clickbait
משפטים המשמשים בכותרות המניעות לפעולה באתרים וברשתות חברתיות שאינן משקפים את התוכן עצמו וכל מטרתם לייצר הקלקה
- בוט (BOT)
שיחה אוטומטית המבוססת על בינה מלאכותית (AI) המאפשר לקבל פרטים ולבצע פעולות באמצעות הודעות או קול (לדוגמא: באמצעות פייסבוק מסנג'ר)
- Dark social
ערוצים מהם ניתן להגיע לנכסים הדיגיטליים, הנראים כמקור כניסה ישירה בדוחות האתר ולא ניתן לזהות את מקורם (לדוגמא: פייסבוק מסנגר, ווטסאפ, מייל אישי, סמס ואפליקציות)
- AMP - ACCELERATED MOBILE PAGE
פורמט של גוגל המאפשר האצה של טעינת עמודים במובייל לצד דירוג מועדף שלהם במנוע החיפוש.
- A/B TESTING
A/B TESTING
השוואה בין מספר גרסאות חלופיות של ממשק בו זמנית לצורך זיהוי החלופה האפקטיבית
- Micro-Moments - מיקרו מומנטס
מסע הצרכן נחלק למאות רגעים (מיקרומומנטס), כל רגע כזה הוא הזדמנות למותגים לעצב את ההעדפות של הצרכנים.
- Instant Apps - אינסטנט אפס
פונקציית חיפוש של גוגל המאפשרת למשתמשים להיחשף למידע מתוך אפליקציות גם בלי להוריד אותן.
- (Augmented Reality (AR - מציאות רבודה
טכנולוגיה המשלבת אלמנטים וירטואלים בסביבה אמיתית, בזמן אמת, אינטראקטיבית. לדוגמה, פוקמון גו.
- (Virtual reality (VR - מציאות וירטואלית
טכנולוגיה המבצעת החלפה של העולם האמיתי בעולם מדומה, ומספקת אשליה למשתמש כאילו נמצא במציאות שמדומה במחשב.
BO תתעדכן...
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il