רעיונות ומאמרים

המנכ"ל הוא המבוגר האחראי לטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון

המפתח להצלחה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים הינו מעורבות גבוהה ואישית של המנכ"ל. התמודדות עם האתגר הדיגיטלי היא זו שתשפיע על הצלחת העסק לאורך זמן.

קראו עוד

שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ומכירות הלמן אלדובי

שיחה פתוחה עם שי סלומון, סמנכ״ל שיווק ומכירות הלמן-אלדובי, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.

קראו עוד

שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי אינטרנט רימון

שיחה פתוחה עם גיל גבריאל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באינטרנט רימון, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.

קראו עוד

Google Marketing Live – האירוע השנתי של גוגל למשווקים ומפרסמים

בחודש מאי גוגל קיימה את אירוע השנתי שלה למשווקים ומפרסמים, במהלכו חשפה את מפת הדרכים למגוון החידושים והשיפורים הצפויים בערכת המוצרים של Google marketing

קראו עוד

איך מייצרים בידול בעולם תוכן רווי? – או איך מצאו דרך אחרת לשיח על סרטן?

כנס DIG-IT 2019 התמקד השנה בשני נושאים: דאטה אוטומיישן וכל מה שבניהם וקהילות. בין שני הנושאים האלה, בלטה הרצאתה של עדי מוג’ה, מנהלת אסטרטגיה ושיווק של חלאסרטן.

קראו עוד

5 סיבות נפוצות לכישלון של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית

בעידן של שינוי, כל החברות נמצאות בשלב שונה של תהליך השינוי. במשך מעל 20 שנים של התפתחות דיגטלית מעל 70% מתוכניות הטרנספורמציה נכשלות. מיפינו 5 סיבות לכישלון

קראו עוד

8 תובנות ומחשבות לקראת השנה החדשה

לקראת השנה החדשה, בחרנו לשתף אתכם בכמה טרנדים ותובנות שעסקנו בהם בשנה החולפת: המון טכנולוגיה: בוטים, מרקטינג אוטמיישן וAI, אבל גם תוכן וSEO ואנשים…

קראו עוד

Marketing Automation – אם הארגון לא ערוך, אין ערך בהטמעת הטכנולוגיה

מערכות Marketing Automation ובטח מערכות המשלבות בינה מלאכותית, יסייעו לנו להגדיל את המכירות, לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות וגם לייעל את שירות הלקוחות

קראו עוד

יוצרים המון תוכן אבל מרגישים שהוא ״לא עובד״?

כאשר מספרים את הסיפור של המותג בחלקים קטנים בערוצים שונים, נהנים מסיפור מרתק שיוצר אינגייג׳מנט, מוציאים לאור תוכן ביעילות ונהנים מחיסכון בעלויות קמפיינים.

קראו עוד

מה מעניין אותך: סטוץ או מערכת יחסים לטווח ארוך?

רוב תקציבי הדיגיטל מושקעים בפעילויות פרסומיות אד-הוק. יכול להיות להן אימפקט חזק, אך בסיומן, המותג חוזר למצב בו היה, בלי ליצור מערכת יחסים עם קהל היעד.

קראו עוד

מיקרו-מומנטס: גם מסע לקוח ארוך מתחיל ברגע אחד

מסע הלקוח Customer Journey, מתאר את אוסף נקודות המגע, או המפגש, של הלקוח עם המותג. המובייל שינה את התנהגות הצרכנים, ושבר את מסע הלקוח למאות רגעים בזמן אמת, מיקרו-מומנטס, שכל אחד מהם מהווה הזדמנות למותג להשפיע על ההחלטות וההעדפות שלנו.

קראו עוד

מצב שיחה: האם אתם ערוכים לדבר עם לקוחותיכם בבוט?

בוטים, מיקרו קופי, אפיון שפה ועוד. התקשורת עם הלקוחות בדיגיטל עוברת לעולם שנשלט על ידי מכונות חכמות. אסף דותן על ערוצי השיחה החדשים.

קראו עוד

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?   רויטל בן עמי  למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים...

קראו עוד

למה מותגים חייבים להפוך למו"לים ?

Brand Journalism הוא המונח הלוהט בתחום השיווק התוכני (לא להתבלבל עם תוכן שיווקי). יותר ויותר מותגים הופכים למו"לים ומספקים תוכן מעניין ושימושי שלא בהכרח קשור ישירות למותג עצמו. למה הם עושים זאת ואיך עושים זאת נכון – במאמר שלפניכם

קראו עוד

התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים

המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.

קראו עוד

BO תתעדכן...

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online