טרנספורמציה דיגיטלית
תהליך הפיכת ארגון לדיגיטלי בכל היבטיו העסקיים במטרה לשמר את היתרון התחרותי שלו: שירות, מכירות, תפעול ושיווק.
מילון המונחים>
מאמרים מקצועיים בנושא טרנספורמציה דיגיטלית
ליווי תהליך טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות מתודולוגיית עבודה ייחודית. מותאם באופן ייחודי עבור כל ארגון
מתודולוגיית העבודה שלנו ליצירת טרנספורמציה דיגיטלית כוללת מיפוי וניתוח מצב קיים, גיבוש חזון ומפת דרך ובהמשך ליווי הההטמעה בפועל.
Wireframe: הבסיס לחוויית משתמש מוצלחת ומותאמת למטרות השיווק
איך לבחון Wireframe של אתר אינטרנט? המדריך השלם למנהלי שיווק, הכולל צ'קליסט מפורט ליצירת חוויית משתמש מיטבית. Wireframe יכול להיות הבסיס להצלחה של האתר שלך.
מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על
ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.
איך מייצרים רעיונות למוצרים חדשים ב – 4 שלבים?
המאמר מציג שיטה בדוקה של 4 שלבים: זיהוי האתגרים, סיעור מוחות, שימוש במודל scamper וסינון רעיונות. תהליך זה מבטיח יצירת מוצר יעיל, העונה על צרכי הלקוחות.
7 טרנדים מרכזיים בשירותי בריאות דיגיטליים
הקורונה הקפיצה את עולם המסחר המקוון שנים קדימה. גם כאן, בישראל, מתרחשים שינויים, כשהמשמעותי הוא המעבר לקניות מקוונות מיצרנים מקומיים, אי-קומרס כחול לבן.
איך מתכננים מענה לצרכנים מודל 2021?
בימים של ריחוק חברתי, הבית הפך לסוג של מבצר עבורנו. לקראת השנה החדשה, אספנו מספר מחקרים וטרנדים על מגמות מעניינות בחברה הישראלית…
מדידה, לא רק למי שמתלהב ממספרים
עם השנים, נוספו לנו דטאות דיגיטליות, ולאחרונה אנחנו רואים גידול של ממש בשימוש בפועל בדטאות האלו להפקת תובנות עסקיות, שירותיות, תפעוליות שיווקיות ופרסומיות.
המנכ"ל הוא המבוגר האחראי לטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון
המפתח להצלחה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים הינו מעורבות גבוהה ואישית של המנכ"ל. התמודדות עם האתגר הדיגיטלי היא זו שתשפיע על הצלחת העסק לאורך זמן.
שיחה פתוחה עם סמנכ”ל השיווק של נירלט
שיחה פתוחה עם תמי מרקוביץ, סמנכ"ל השיווק של נירלט, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.
איך ליצור תרבות ארגונית תומכת טרנספורמציה דיגיטלית?
הטרנספורמציה משנה את הארגון כפי שהכרנו, את האנשים שנגייס לצוות שלנו ואת הדרך בה אנחנו חושבים ומנהלים. הפיכת התרבות לתומכת טרנספורמציה היא צעד קריטי בתהליך.
שיחה פתוחה עם מנכ"ל נובולוג לוגיסטיקה
שיחה פתוחה עם דודו שמואלוב, מנכ"ל נובולוג לוגיסטיקה, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.
ענקית הקנביס נכנסת לפעילות בערוצים הדיגיטליים
בימים האחרונים השיקה חברת קרונוס גרופ – ענקית הקנביס הרפואי הקנדית ואחת המובילות בעולם בתחום, את הפעילות בישראל תחת שם המותג PeaceNaturals. כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתהליך הקמת המותג וממשקים דיגיטליים נלווים.
שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ומכירות הלמן אלדובי
שיחה פתוחה עם שי סלומון, סמנכ״ל שיווק ומכירות הלמן-אלדובי, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.
איך סייענו ביצירת תהליך e-commerce?
איילון ביטוח השיקה תהליך e-commerce חדש: רכישת ביטוח דירה Online.כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתכנון ממשק המשתמש והשפה.
שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי אינטרנט רימון
שיחה פתוחה עם גיל גבריאל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באינטרנט רימון, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.
הקורונה תוקפת את העסק שלי – טור דעה
אנו נמצאים בתקופה שמעולם לא נתקלנו בה, עובדים מהבית, יוצאים לחל"ת ואי הוודאות שורר בכל פינה. כיצד ארגונים יכולים להתמודד ולנסות להוריד את המסקנות לפרקטיקה ליישום?
הקורונה היא מאיץ דיגיטל!
ענבר ואסף דותן, מייסדי BO, התארחו בתוכנית חיות בדיגיטל ודיברו על ההתמודדות עם משבר הקורונה בעולם השיווק והדיגיטל ועל האצה דיגיטלית.
טיפים להתנהלות הארגון בצל בהלת הקורונה
על מנת שארגונים יוכלו להתנהל באופן יעיל ותקין במצב של התפשטות וירוס הקורונה בישראל, חשוב להכין את הארגון מבחינת תהליכי עבודה ואמצעים טכנולוגיים מתאימים.
מנכ"ל במלכוד – לנהל ארגון מצליח בלי לשכוח את המחר
ההצלחה של המנכ”ל תלויה ביכולת לטפל בטווח הקצר והארוך בו זמנית. לא תמיד זה מסתדר יחד. במאבק ההישרדות דרוש אומץ להמר הימורים מחושבים, לטעות וללמוד.
איך הופכים לארגון בו החדשנות מביאה ערך עסקי אמיתי?
חדשנות היא שינוי, ושינוי הוא תהליך לא פשוט, בני אדם מטבעם חוששים משינויים ומעדיפים את המצב כפי שהוא. אז איך להנהיג תרבות של חדשנות בארגון?
איך בוחרים חברת ייעוץ בתחום הדיגיטל?
האם הארגון שלך צריך חברת ייעוץ בתחום הדיגיטל? אספנו דעות ומחשבות של למעלה מ-100 לקוחות שלנו והוספנו 6 טיפים מעשיים לבחירת החברה שתתאים לארגון שלך
שמעת על Google Meet?
Google Meet היא מערכת דומה מאד למערכת zoom או webex ומאפשר לבצע פגישות מרובות משתתפים, קוליות ווידאו, שיתוף מסך וקבצים וצ'אט. לא קיימת מגבלה על אורך השיחה
7 תובנות מכנס Insurtech, ניו יורק 2019– לא רק לעוסקים בביטוח!
בכל ההרצאות הנושא המרכזי היה ביטוח, אבל חיבור של תובנות מעולם אחד עם צרכים מעולם אחר הוא דרך נהדרת בה נוצרים רעיונות חדשים
איך Netflix וSpotify יכולות לשמש השראה לעולם הביטוח?
מיקוד במעורבות לקוח בעולם הביטוח – סיקור פאנל שעסק בשאלה: למה מעורבות לקוחות צריכה להיות במיקוד על?שהתקיים בכנס Insurtech , יוני 2019, ניו יורק
אפליקציית מכבי החדשה
הצלחת הטרנספורמציה תלויה בגיוס הארגון ורתימתו לתהליך. לילך בן ארצי מספרת על אפליקציית מכבי החדשה במסגרת מפגשי Digital Speedevent
עוברים לממשק שיחה
תכירו את אלון, הבוט של איילון. באיילון הבנו שממשק שיחה יכול לסייע ללקוחות שלנו ואימצנו לאחרונה טכנולוגיה שתאפשר ללקוחות שלנו לקבל שירות באמצעות בוט.
קריירה על פי אמזון
הכניסה של אמזון לישראל תשנה לא רק את עולם הקמעונאות, אלא גם את שוק העבודה. בדיוק כמו שבזכות גוגל ופייסבוק נולדו מקצועות חדשים לחלוטין, כך תעשה גם אמזון.
איך מייצרים בידול בעולם תוכן רווי? – או איך מצאו דרך אחרת לשיח על סרטן?
כנס DIG-IT 2019 התמקד השנה בשני נושאים: דאטה אוטומיישן וכל מה שבניהם וקהילות. בין שני הנושאים האלה, בלטה הרצאתה של עדי מוג’ה, מנהלת אסטרטגיה ושיווק של חלאסרטן.
בלוקצ'יין, שיווק וכל השאר
מה עולה לך לראש כשאומרים בלוקצ׳יין? את רובנו המונח זורק לעולם פיננסי עתידני ולא ברור, אבל בלוקצ'יין זה הרבה יותר ממטבעות דיגיטליים וספקולציות בבורסה
2019 הנה אנחנו באים: 2 גישות יישומיות לבניית תקציב MarTech
לקראת בניית תכניות עבודה לשנת 2019, כדאי לתכנן גם את תקציב המרטק (Marketing technologies) כל אותן טכנולוגיות שעוזרות לנו לשפר ולייעל את עבודת השיווק.
5 סיבות נפוצות לכישלון של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית
בעידן של שינוי, כל החברות נמצאות בשלב שונה של תהליך השינוי. במשך מעל 20 שנים של התפתחות דיגטלית מעל 70% מתוכניות הטרנספורמציה נכשלות. מיפינו 5 סיבות לכישלון
8 תובנות ומחשבות לקראת השנה החדשה
לקראת השנה החדשה, בחרנו לשתף אתכם בכמה טרנדים ותובנות שעסקנו בהם בשנה החולפת: המון טכנולוגיה: בוטים, מרקטינג אוטמיישן וAI, אבל גם תוכן וSEO ואנשים…
Marketing Automation – אם הארגון לא ערוך, אין ערך בהטמעת הטכנולוגיה
מערכות Marketing Automation ובטח מערכות המשלבות בינה מלאכותית, יסייעו לנו להגדיל את המכירות, לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות וגם לייעל את שירות הלקוחות
האם קיים מבנה נכון לאגפי שיווק בעידן טרנספורמציה דיגיטלית?
מבנה ארגוני נכון ומותאם, הוא מה שעושה לפעמים את כל ההבדל בין אגף שיווק שיודע לתת מענה, לבין אגף שיווק מעולה שמהווה את חוד החנית של הדיגיטל בארגון.
מה קרה כשהבנתי שהסוד בטרנספורמציה הדיגיטלית הוא ניהול השינוי?
איך באזוורד אחת משנה את העסק, וגם אתגרי ניהול השינוי בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית, עפ"י ריאן קוסניק, יועץ העוסק בליווי תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, מתוך Digital Summit 2017
5 טרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020 DSCHI#
כנס Digital Summit עסק בנושאים שברומו של דיגיטל: אוטומציות, דיוורים, דאטה, מדיה חברתית ועוד ועוד, אבל נושא אחד עבר כחוט השני בכל הרצאה, סדנה ומפגש: תוכן. הרצאתו של אריק שוט, עסקה בטרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020.
האם תפקיד ה-CDO עומד להיעלם?
תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים עשויים להוביל לייתור תפקיד ה – CDO על ידי הטמעת הדיגיטל בכל המחלקות. מהי המשמעות של התפקיד הזה?
Discover Your Technology – מתוך כנס The SummIT 2017
כאשר הלקוחות נעשים חכמים יותר אנחנו נדרשים לשלב מערכות הכוללות BI, Machine Learning ועוד, המציעות Augmented Intelligence – שיפור האינטליגנציה האנושית.
מה מעניין אותך: סטוץ או מערכת יחסים לטווח ארוך?
רוב תקציבי הדיגיטל מושקעים בפעילויות פרסומיות אד-הוק. יכול להיות להן אימפקט חזק, אך בסיומן, המותג חוזר למצב בו היה, בלי ליצור מערכת יחסים עם קהל היעד.
מצב שיחה: האם אתם ערוכים לדבר עם לקוחותיכם בבוט?
בוטים, מיקרו קופי, אפיון שפה ועוד. התקשורת עם הלקוחות בדיגיטל עוברת לעולם שנשלט על ידי מכונות חכמות. אסף דותן על ערוצי השיחה החדשים.
טרנספורמציה דיגיטלית – האם זו רק באזז וורד?
אחת מהבאזז וורדס השולטות בשיח השיווקי היא טרנספורמציה דיגיטלית. אבל הטרנספורמציה הדיגיטלית החלה לפני יותר מעשור. כל ארגון נמצא ברמת בשלות אחרת להטמעת השינוי
אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית – עוברים למיקוד בלקוח
לפני עשור וקצת נולד האינטרנט. לאורך השנים הוא התבסס כערוץ תקשורת מוביל ומשמעותי, כזה שחברות וארגונים יכולים להשתמש בו לצרכי שירות, שיווק, מכירה, מידע ופרסום. עד לאחרונה, התפיסה הרווחת היתה בניית אתר אינטרנט שבו מרוכזת כלל פעילות האינטרנט של החברה ובמקביל פרסום קמפיינים באתרים מובילים. בשנתיים האחרונות תפיסה זו משתנה, כנראה לתמיד.
איך מזהים הזדמנויות עסקיות בזירות הדיגיטליות?
באמצעות מענה טוב לצורך, המותג מוביל לנאמנות הצרכן, המתייחס אליו כבעל ערך לחייו. יחס זה של הצרכן למותג, מאפשר שיווק יעיל יותר של מוצרים ושירותים
המתחרים החדשים
גם אם חברה מסוימת לא מתחרה ישירות בחברה אחרת עם מוצר דומה, היא יכולה להתחרות בה על תשומת הלב של הגולשים, על מילות חיפוש בגוגל, ובאופן כללי על נוכחות בג'ונגל התוכן שאנחנו חיים בו.
2016 כבר כאן, אתם מוכנים?
הרבה דברים קרו ב 2015, החשוב מביניהם הוא שהדיגיטל הפך מעוד ערוץ חדשני לחלק מהעסק. 9 נושאים שחשוב לשים אליהם לב שניה לפני שנפתחת השנה העסקית החדשה…
העתיד כבר כאן
אז מה יהיה בעתיד? האם יראה לנו מוזר שפעם אשכרה נהגנו ברכב ולא נתנו למכונית לנהוג? האם כל תפיסת הראיה שלנו תשתנה כשכולנו נסתובב עם משקפיים חכמות? לכבוד חג האביב, אספנו עבורכם כמה מההמצאות שאולי עוד ישנו את חיינו בדרך זו או אחרת.
האם אפשר לשפר תוצאות עסקיות באמצעות חווית משתמש?
חווית משתמש נוצרת באמצעות שילוב של מספר מרכיבים: תוכן, ארכיטקטורת המידע, שימושיות ועיצוב. כל אחד מהמרכיבים הנ"ל צריכים לשלב בין המטרות העסקיות של האתר והבנה של התנהגות הצרכנים הדיגיטלית, על מנת למקסם את יעילות האתר.
ביטוח פנסיה ופיננסים בעידן הדיגיטלי
עם כניסת האינטרנט השתנתה לחלוטין התרבות התקשורתית שלנו. חברות ביטוח החלו להתאים את עצמן למציאות החדשה ולהשקיע ביצירת נכסים דיגיטליים לשימוש לקוחותיהם.
BO נייצר טרנספורמציה יחד
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il