טרנספורמציה דיגיטלית

תהליך הפיכת ארגון לדיגיטלי בכל היבטיו העסקיים במטרה לשמר את היתרון התחרותי שלו: שירות, מכירות, תפעול ושיווק.
מילון המונחים>

מאמרים מקצועיים בנושא טרנספורמציה דיגיטלית

ליווי תהליך טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות מתודולוגיית עבודה ייחודית. מותאם באופן ייחודי עבור כל ארגון

מתודולוגיית העבודה שלנו ליצירת טרנספורמציה דיגיטלית כוללת מיפוי וניתוח מצב קיים, גיבוש חזון ומפת דרך ובהמשך ליווי הההטמעה בפועל.

Wireframe: הבסיס לחוויית משתמש מוצלחת ומותאמת למטרות השיווק

איך לבחון Wireframe של אתר אינטרנט? המדריך השלם למנהלי שיווק, הכולל צ'קליסט מפורט ליצירת חוויית משתמש מיטבית. Wireframe יכול להיות הבסיס להצלחה של האתר שלך.

מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על

ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.

המנכ"ל הוא המבוגר האחראי לטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון

המפתח להצלחה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים הינו מעורבות גבוהה ואישית של המנכ"ל. התמודדות עם האתגר הדיגיטלי היא זו שתשפיע על הצלחת העסק לאורך זמן.

איך ליצור תרבות ארגונית תומכת טרנספורמציה דיגיטלית?

הטרנספורמציה משנה את הארגון כפי שהכרנו, את האנשים שנגייס לצוות שלנו ואת הדרך בה אנחנו חושבים ומנהלים. הפיכת התרבות לתומכת טרנספורמציה היא צעד קריטי בתהליך.

ענקית הקנביס נכנסת לפעילות בערוצים הדיגיטליים

בימים האחרונים השיקה חברת קרונוס גרופ – ענקית הקנביס הרפואי הקנדית ואחת המובילות בעולם בתחום, את הפעילות בישראל תחת שם המותג PeaceNaturals. כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתהליך הקמת המותג וממשקים דיגיטליים נלווים.

שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ומכירות הלמן אלדובי

שיחה פתוחה עם שי סלומון, סמנכ״ל שיווק ומכירות הלמן-אלדובי, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.

איך סייענו ביצירת תהליך e-commerce?

איילון ביטוח השיקה תהליך e-commerce חדש: רכישת ביטוח דירה Online.כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתכנון ממשק המשתמש והשפה.

שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי אינטרנט רימון

שיחה פתוחה עם גיל גבריאל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באינטרנט רימון, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.

איך בוחרים חברת ייעוץ בתחום הדיגיטל?

האם הארגון שלך צריך חברת ייעוץ בתחום הדיגיטל? אספנו דעות ומחשבות של למעלה מ-100 לקוחות שלנו והוספנו 6 טיפים מעשיים לבחירת החברה שתתאים לארגון שלך

7 תובנות מכנס Insurtech, ניו יורק 2019– לא רק לעוסקים בביטוח!

בכל ההרצאות הנושא המרכזי היה ביטוח, אבל חיבור של תובנות מעולם אחד עם צרכים מעולם אחר הוא דרך נהדרת בה נוצרים רעיונות חדשים

איך מייצרים בידול בעולם תוכן רווי? – או איך מצאו דרך אחרת לשיח על סרטן?

כנס DIG-IT 2019 התמקד השנה בשני נושאים: דאטה אוטומיישן וכל מה שבניהם וקהילות. בין שני הנושאים האלה, בלטה הרצאתה של עדי מוג’ה, מנהלת אסטרטגיה ושיווק של חלאסרטן.

2019 הנה אנחנו באים: 2 גישות יישומיות לבניית תקציב MarTech

לקראת בניית תכניות עבודה לשנת 2019, כדאי לתכנן גם את תקציב המרטק (Marketing technologies) כל אותן טכנולוגיות שעוזרות לנו לשפר ולייעל את עבודת השיווק.

5 סיבות נפוצות לכישלון של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית

בעידן של שינוי, כל החברות נמצאות בשלב שונה של תהליך השינוי. במשך מעל 20 שנים של התפתחות דיגטלית מעל 70% מתוכניות הטרנספורמציה נכשלות. מיפינו 5 סיבות לכישלון

Marketing Automation – אם הארגון לא ערוך, אין ערך בהטמעת הטכנולוגיה

מערכות Marketing Automation ובטח מערכות המשלבות בינה מלאכותית, יסייעו לנו להגדיל את המכירות, לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות וגם לייעל את שירות הלקוחות

האם קיים מבנה נכון לאגפי שיווק בעידן טרנספורמציה דיגיטלית?

מבנה ארגוני נכון ומותאם, הוא מה שעושה לפעמים את כל ההבדל בין אגף שיווק שיודע לתת מענה, לבין אגף שיווק מעולה שמהווה את חוד החנית של הדיגיטל בארגון.

מה קרה כשהבנתי שהסוד בטרנספורמציה הדיגיטלית הוא ניהול השינוי?

איך באזוורד אחת משנה את העסק, וגם אתגרי ניהול השינוי בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית, עפ"י ריאן קוסניק, יועץ העוסק בליווי תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, מתוך Digital Summit 2017

5 טרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020 DSCHI#

כנס Digital Summit עסק בנושאים שברומו של דיגיטל: אוטומציות, דיוורים, דאטה, מדיה חברתית ועוד ועוד, אבל נושא אחד עבר כחוט השני בכל הרצאה, סדנה ומפגש: תוכן. הרצאתו של אריק שוט, עסקה בטרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020.

מה מעניין אותך: סטוץ או מערכת יחסים לטווח ארוך?

רוב תקציבי הדיגיטל מושקעים בפעילויות פרסומיות אד-הוק. יכול להיות להן אימפקט חזק, אך בסיומן, המותג חוזר למצב בו היה, בלי ליצור מערכת יחסים עם קהל היעד.

מצב שיחה: האם אתם ערוכים לדבר עם לקוחותיכם בבוט?

בוטים, מיקרו קופי, אפיון שפה ועוד. התקשורת עם הלקוחות בדיגיטל עוברת לעולם שנשלט על ידי מכונות חכמות. אסף דותן על ערוצי השיחה החדשים.

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית – עוברים למיקוד בלקוח

לפני עשור וקצת נולד האינטרנט. לאורך השנים הוא התבסס כערוץ תקשורת מוביל ומשמעותי, כזה שחברות וארגונים יכולים להשתמש בו לצרכי שירות, שיווק, מכירה, מידע ופרסום. עד לאחרונה, התפיסה הרווחת היתה בניית אתר אינטרנט שבו מרוכזת כלל פעילות האינטרנט של החברה ובמקביל פרסום קמפיינים באתרים מובילים. בשנתיים האחרונות תפיסה זו משתנה, כנראה לתמיד.

המתחרים החדשים

גם אם חברה מסוימת לא מתחרה ישירות בחברה אחרת עם מוצר דומה, היא יכולה להתחרות בה על תשומת הלב של הגולשים, על מילות חיפוש בגוגל, ובאופן כללי על נוכחות בג'ונגל התוכן שאנחנו חיים בו.

העתיד כבר כאן

אז מה יהיה בעתיד? האם יראה לנו מוזר שפעם אשכרה נהגנו ברכב ולא נתנו למכונית לנהוג? האם כל תפיסת הראיה שלנו תשתנה כשכולנו נסתובב עם משקפיים חכמות? לכבוד חג האביב, אספנו עבורכם כמה מההמצאות שאולי עוד ישנו את חיינו בדרך זו או אחרת.

האם אפשר לשפר תוצאות עסקיות באמצעות חווית משתמש?

חווית משתמש נוצרת באמצעות שילוב של מספר מרכיבים: תוכן, ארכיטקטורת המידע, שימושיות ועיצוב. כל אחד מהמרכיבים הנ"ל צריכים לשלב בין המטרות העסקיות של האתר והבנה של התנהגות הצרכנים הדיגיטלית, על מנת למקסם את יעילות האתר.

BO נייצר טרנספורמציה יחד

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

לקוחות נבחרים שעשו שימוש בשירות זה

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c    info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online