רעיונות ומאמרים
תוכניות עבודה בדיגיטל 2025
סיכום מפגש מומחים בנושא בניית תוכנית עבודה דיגיטלית לשנת 2025. האתגרים וההזדמנויות בעולם הדיגיטלי המשתנה, קבלו טיפים וכלים לבניית תוכנית שתוביל להצלחה.
Wireframe: הבסיס לחוויית משתמש מוצלחת ומותאמת למטרות השיווק
איך לבחון Wireframe של אתר אינטרנט? המדריך השלם למנהלי שיווק, הכולל צ'קליסט מפורט ליצירת חוויית משתמש מיטבית. Wireframe יכול להיות הבסיס להצלחה של האתר שלך.
מוצר וניהול: 3 עקרונות לניהול מוצרים ברמת על
ניהול מוצר כולל בניית מוצר נכון, אך לא פחות חשוב שבניית המוצר תעשה בצורה נכונה. כדי שמוצר יצליח צריך לדעת איך לנהל את שני העולמות ולעזור להם לדבר באותה שפה. כאן נסביר בקצרה איך עושים את זה.
איך מייצרים רעיונות למוצרים חדשים ב – 4 שלבים?
המאמר מציג שיטה בדוקה של 4 שלבים: זיהוי האתגרים, סיעור מוחות, שימוש במודל scamper וסינון רעיונות. תהליך זה מבטיח יצירת מוצר יעיל, העונה על צרכי הלקוחות.
Google Data Studio
בימים של ריחוק חברתי, הבית הפך לסוג של מבצר עבורנו. לקראת השנה החדשה, אספנו מספר מחקרים וטרנדים על מגמות מעניינות בחברה הישראלית…
7 טרנדים מרכזיים בשירותי בריאות דיגיטליים
הקורונה הקפיצה את עולם המסחר המקוון שנים קדימה. גם כאן, בישראל, מתרחשים שינויים, כשהמשמעותי הוא המעבר לקניות מקוונות מיצרנים מקומיים, אי-קומרס כחול לבן.
איך מתכננים מענה לצרכנים מודל 2021?
בימים של ריחוק חברתי, הבית הפך לסוג של מבצר עבורנו. לקראת השנה החדשה, אספנו מספר מחקרים וטרנדים על מגמות מעניינות בחברה הישראלית…
איך ליצור חווית קניות אונליין בלתי נשכחת?
הקורונה הקפיצה את עולם המסחר המקוון שנים קדימה. גם כאן, בישראל, מתרחשים שינויים, כשהמשמעותי הוא המעבר לקניות מקוונות מיצרנים מקומיים, אי-קומרס כחול לבן.
מדידה, לא רק למי שמתלהב ממספרים
עם השנים, נוספו לנו דטאות דיגיטליות, ולאחרונה אנחנו רואים גידול של ממש בשימוש בפועל בדטאות האלו להפקת תובנות עסקיות, שירותיות, תפעוליות שיווקיות ופרסומיות.
המנכ"ל הוא המבוגר האחראי לטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון
המפתח להצלחה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים הינו מעורבות גבוהה ואישית של המנכ"ל. התמודדות עם האתגר הדיגיטלי היא זו שתשפיע על הצלחת העסק לאורך זמן.
שיחה פתוחה עם סמנכ”ל השיווק של נירלט
שיחה פתוחה עם תמי מרקוביץ, סמנכ"ל השיווק של נירלט, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.
איך ליצור תרבות ארגונית תומכת טרנספורמציה דיגיטלית?
הטרנספורמציה משנה את הארגון כפי שהכרנו, את האנשים שנגייס לצוות שלנו ואת הדרך בה אנחנו חושבים ומנהלים. הפיכת התרבות לתומכת טרנספורמציה היא צעד קריטי בתהליך.
שיחה פתוחה עם מנכ"ל נובולוג לוגיסטיקה
שיחה פתוחה עם דודו שמואלוב, מנכ"ל נובולוג לוגיסטיקה, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.
ענקית הקנביס נכנסת לפעילות בערוצים הדיגיטליים
בימים האחרונים השיקה חברת קרונוס גרופ – ענקית הקנביס הרפואי הקנדית ואחת המובילות בעולם בתחום, את הפעילות בישראל תחת שם המותג PeaceNaturals. כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתהליך הקמת המותג וממשקים דיגיטליים נלווים.
שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ומכירות הלמן אלדובי
שיחה פתוחה עם שי סלומון, סמנכ״ל שיווק ומכירות הלמן-אלדובי, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.
האם באמת כדאי למותג להשיק קמפיין משפיענים?
בעולם של עיוורון פרסומות, כשאפילו קידומי התוכן של אאוטבריין וטאבולה נחלשים, הכלים השיווקיים, וכרגע נראה שקמפיין משפיענים הוא הכלי המתאים.
איך סייענו ביצירת תהליך e-commerce?
איילון ביטוח השיקה תהליך e-commerce חדש: רכישת ביטוח דירה Online.כיועצים, ליווינו את התהליך וסייענו להם בתכנון ממשק המשתמש והשפה.
שיחה פתוחה עם סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי אינטרנט רימון
שיחה פתוחה עם גיל גבריאל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באינטרנט רימון, על האתגרים והתמודדות אישית וארגונית בתקופת הקורונה, בעזרת פתרונות דיגיטליים.
הקורונה תוקפת את העסק שלי – טור דעה
אנו נמצאים בתקופה שמעולם לא נתקלנו בה, עובדים מהבית, יוצאים לחל"ת ואי הוודאות שורר בכל פינה. כיצד ארגונים יכולים להתמודד ולנסות להוריד את המסקנות לפרקטיקה ליישום?
הקורונה היא מאיץ דיגיטל!
ענבר ואסף דותן, מייסדי BO, התארחו בתוכנית חיות בדיגיטל ודיברו על ההתמודדות עם משבר הקורונה בעולם השיווק והדיגיטל ועל האצה דיגיטלית.
טיפים להתנהלות הארגון בצל בהלת הקורונה
על מנת שארגונים יוכלו להתנהל באופן יעיל ותקין במצב של התפשטות וירוס הקורונה בישראל, חשוב להכין את הארגון מבחינת תהליכי עבודה ואמצעים טכנולוגיים מתאימים.
מנהלי שיווק או דיגיטל? זה לא הזמן לחל"ת
מנהלי שיווק ודיגיטל, נצלו את תקופת משבר הקורונה לשיפור בעזרת כלים דיגיטליים, של אנליזה, קידום, שיפור שפת מותג… קרא עוד >>
מנכ"ל במלכוד – לנהל ארגון מצליח בלי לשכוח את המחר
ההצלחה של המנכ”ל תלויה ביכולת לטפל בטווח הקצר והארוך בו זמנית. לא תמיד זה מסתדר יחד. במאבק ההישרדות דרוש אומץ להמר הימורים מחושבים, לטעות וללמוד.
איך הופכים לארגון בו החדשנות מביאה ערך עסקי אמיתי?
חדשנות היא שינוי, ושינוי הוא תהליך לא פשוט, בני אדם מטבעם חוששים משינויים ומעדיפים את המצב כפי שהוא. אז איך להנהיג תרבות של חדשנות בארגון?
איך בוחרים חברת ייעוץ בתחום הדיגיטל?
האם הארגון שלך צריך חברת ייעוץ בתחום הדיגיטל? אספנו דעות ומחשבות של למעלה מ-100 לקוחות שלנו והוספנו 6 טיפים מעשיים לבחירת החברה שתתאים לארגון שלך
שמעת על Google Meet?
Google Meet היא מערכת דומה מאד למערכת zoom או webex ומאפשר לבצע פגישות מרובות משתתפים, קוליות ווידאו, שיתוף מסך וקבצים וצ'אט. לא קיימת מגבלה על אורך השיחה
אינסטגרם – חידושים ומגמות עתידיות
על פי ההערכות של המגזין Business Insider, עד שנת 2030, 80% מצריכת המדיה תהיה דיגיטלית. הצריכה תהיה מבוססת על מובילי דעה, בלוגרים וקניונים וירטואליים.
7 תובנות מכנס Insurtech, ניו יורק 2019– לא רק לעוסקים בביטוח!
בכל ההרצאות הנושא המרכזי היה ביטוח, אבל חיבור של תובנות מעולם אחד עם צרכים מעולם אחר הוא דרך נהדרת בה נוצרים רעיונות חדשים
איך Netflix וSpotify יכולות לשמש השראה לעולם הביטוח?
מיקוד במעורבות לקוח בעולם הביטוח – סיקור פאנל שעסק בשאלה: למה מעורבות לקוחות צריכה להיות במיקוד על?שהתקיים בכנס Insurtech , יוני 2019, ניו יורק
אפליקציית מכבי החדשה
הצלחת הטרנספורמציה תלויה בגיוס הארגון ורתימתו לתהליך. לילך בן ארצי מספרת על אפליקציית מכבי החדשה במסגרת מפגשי Digital Speedevent
עוברים לממשק שיחה
תכירו את אלון, הבוט של איילון. באיילון הבנו שממשק שיחה יכול לסייע ללקוחות שלנו ואימצנו לאחרונה טכנולוגיה שתאפשר ללקוחות שלנו לקבל שירות באמצעות בוט.
Google Marketing Live – האירוע השנתי של גוגל למשווקים ומפרסמים
בחודש מאי גוגל קיימה את אירוע השנתי שלה למשווקים ומפרסמים, במהלכו חשפה את מפת הדרכים למגוון החידושים והשיפורים הצפויים בערכת המוצרים של Google marketing
קריירה על פי אמזון
הכניסה של אמזון לישראל תשנה לא רק את עולם הקמעונאות, אלא גם את שוק העבודה. בדיוק כמו שבזכות גוגל ופייסבוק נולדו מקצועות חדשים לחלוטין, כך תעשה גם אמזון.
מהפכת משקפי ה- AR
בשנת 2013 התחוללה מהפכה טכנולוגית שקטה שרק מאמצי טכנולוגיה הבחינו בדיוק בעת בה התרחשה: ה- HMD ("קסדות" /"משקפי" המציאות המדומה) חדרו לחיי צרכנים.
אמזון בישראל
ב 29.4 אמזון הודיע "אנחנו כאן" והעיתונות רעשה וגעשה…"אמזון בישראל". "מהפך". האם באמת כך הדבר ? לא בדיוק. מהפך … לא. אבל בהחלט עוד שלב שיכול לרמז לכניסה של אמזון לישראל.
איך מייצרים בידול בעולם תוכן רווי? – או איך מצאו דרך אחרת לשיח על סרטן?
כנס DIG-IT 2019 התמקד השנה בשני נושאים: דאטה אוטומיישן וכל מה שבניהם וקהילות. בין שני הנושאים האלה, בלטה הרצאתה של עדי מוג’ה, מנהלת אסטרטגיה ושיווק של חלאסרטן.
בלוקצ'יין, שיווק וכל השאר
מה עולה לך לראש כשאומרים בלוקצ׳יין? את רובנו המונח זורק לעולם פיננסי עתידני ולא ברור, אבל בלוקצ'יין זה הרבה יותר ממטבעות דיגיטליים וספקולציות בבורסה
2019 הנה אנחנו באים: 2 גישות יישומיות לבניית תקציב MarTech
לקראת בניית תכניות עבודה לשנת 2019, כדאי לתכנן גם את תקציב המרטק (Marketing technologies) כל אותן טכנולוגיות שעוזרות לנו לשפר ולייעל את עבודת השיווק.
ממשק משתמש קולי – נעים מאוד!
רשמים מהשתתפותנו במיט אפ בקומה 28 של משרדי Amazon החדשים בתל אביב, שעסק באחד התחומים החמים ביותר בתעשייה – ממשקי משתמש קוליים.
5 סיבות נפוצות לכישלון של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית
בעידן של שינוי, כל החברות נמצאות בשלב שונה של תהליך השינוי. במשך מעל 20 שנים של התפתחות דיגטלית מעל 70% מתוכניות הטרנספורמציה נכשלות. מיפינו 5 סיבות לכישלון
8 תובנות ומחשבות לקראת השנה החדשה
לקראת השנה החדשה, בחרנו לשתף אתכם בכמה טרנדים ותובנות שעסקנו בהם בשנה החולפת: המון טכנולוגיה: בוטים, מרקטינג אוטמיישן וAI, אבל גם תוכן וSEO ואנשים…
Marketing Automation – אם הארגון לא ערוך, אין ערך בהטמעת הטכנולוגיה
מערכות Marketing Automation ובטח מערכות המשלבות בינה מלאכותית, יסייעו לנו להגדיל את המכירות, לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות וגם לייעל את שירות הלקוחות
האם קיים מבנה נכון לאגפי שיווק בעידן טרנספורמציה דיגיטלית?
מבנה ארגוני נכון ומותאם, הוא מה שעושה לפעמים את כל ההבדל בין אגף שיווק שיודע לתת מענה, לבין אגף שיווק מעולה שמהווה את חוד החנית של הדיגיטל בארגון.
5 טרנדים של כתיבת תוכן
אז מה הטרנדים החמים בעולם כתיבת התוכן? הפעם החלטתי להתמקד ב-5 טרנדים שנראו לי משמעותיים יותר, ורק בכאלו שנוגעים לתוכן כתוב, טקסט.
GDPR – רלוונטי לא רק לחברות בינלאומיות
מתכוננים לקראת ה- GDPR תקנות הגנת הפרטיות המתייחסות גם לאתרים ישראליים, אשר מחזיקים, אוספים ומעבדים מידע על תושבי מדינות האיחוד האירופי.
מה קרה כשהבנתי שהסוד בטרנספורמציה הדיגיטלית הוא ניהול השינוי?
איך באזוורד אחת משנה את העסק, וגם אתגרי ניהול השינוי בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית, עפ"י ריאן קוסניק, יועץ העוסק בליווי תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, מתוך Digital Summit 2017
יוצרים המון תוכן אבל מרגישים שהוא ״לא עובד״?
כאשר מספרים את הסיפור של המותג בחלקים קטנים בערוצים שונים, נהנים מסיפור מרתק שיוצר אינגייג׳מנט, מוציאים לאור תוכן ביעילות ונהנים מחיסכון בעלויות קמפיינים.
5 טרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020 DSCHI#
כנס Digital Summit עסק בנושאים שברומו של דיגיטל: אוטומציות, דיוורים, דאטה, מדיה חברתית ועוד ועוד, אבל נושא אחד עבר כחוט השני בכל הרצאה, סדנה ומפגש: תוכן. הרצאתו של אריק שוט, עסקה בטרנדים שכדאי למותגים לאמץ לקראת 2020.
האם תפקיד ה-CDO עומד להיעלם?
תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים עשויים להוביל לייתור תפקיד ה – CDO על ידי הטמעת הדיגיטל בכל המחלקות. מהי המשמעות של התפקיד הזה?
Discover Your Technology – מתוך כנס The SummIT 2017
כאשר הלקוחות נעשים חכמים יותר אנחנו נדרשים לשלב מערכות הכוללות BI, Machine Learning ועוד, המציעות Augmented Intelligence – שיפור האינטליגנציה האנושית.
מיקרו מומנטס בחיי הלקוחות שלכם: האם אתם נמצאים שם?
רויטל בן עמי מציגה 5 צעדים לגיבוש תוכניות עבודה מבוססות מיקרו מומנטס, אותם הרגעים שבהם הלקוחות שלכם רוצים ללכת, לעשות, לדעת ולקנות ואתם חייבים להיות שם
מילון מונחים
שומעים כל היום באז וורדס עם הסברים ארוכים? (אמ;לק)
מומחי BO הרימו את הכפפה, בשבילכם.
מעל 50 מונחים שאתם שלחתם וביקשתם. חסר משהו? אתגרו אותנו עם
באז וורדס נוספים. מבטיחים לקצר. שלחו:
short@b-o.co.il
מה מעניין אותך: סטוץ או מערכת יחסים לטווח ארוך?
רוב תקציבי הדיגיטל מושקעים בפעילויות פרסומיות אד-הוק. יכול להיות להן אימפקט חזק, אך בסיומן, המותג חוזר למצב בו היה, בלי ליצור מערכת יחסים עם קהל היעד.
מיקרו-מומנטס: גם מסע לקוח ארוך מתחיל ברגע אחד
מסע הלקוח Customer Journey, מתאר את אוסף נקודות המגע, או המפגש, של הלקוח עם המותג. המובייל שינה את התנהגות הצרכנים, ושבר את מסע הלקוח למאות רגעים בזמן אמת, מיקרו-מומנטס, שכל אחד מהם מהווה הזדמנות למותג להשפיע על ההחלטות וההעדפות שלנו.
מצב שיחה: האם אתם ערוכים לדבר עם לקוחותיכם בבוט?
בוטים, מיקרו קופי, אפיון שפה ועוד. התקשורת עם הלקוחות בדיגיטל עוברת לעולם שנשלט על ידי מכונות חכמות. אסף דותן על ערוצי השיחה החדשים.
טרנספורמציה דיגיטלית – האם זו רק באזז וורד?
אחת מהבאזז וורדס השולטות בשיח השיווקי היא טרנספורמציה דיגיטלית. אבל הטרנספורמציה הדיגיטלית החלה לפני יותר מעשור. כל ארגון נמצא ברמת בשלות אחרת להטמעת השינוי
למצוא את קול המותג שלך
מותגים הופכים היום לאנושיים יותר ויותר, הם מדברים איתנו בצ'אטים, כותבים פוסטים ברשתות החברתיות, שולחים ציוצים ומפרסמים תמונות, לכן חשוב שיהיה לכל מותג קול מבודל, ברור ועקבי
רוצים אינגייג'מנט? תתחילו לייצר תוכן אינטראקטיבי!
תוכן אינטראקטיבי הוא המילה החמה בשיווק. הוא מייצר חוויה משותפת למותג ולמשתמש, מעביר אותו ממצב פסיבי לאקטיבי ויוצר אינגייג'מנט. אז איך מייצרים תוכן כזה?
ניהול נכון של קמפיין דיגיטל – לא על הקריאייטיב לבדו
הרצון של סמנכ"לי השיווק לפרסם גם באינטרנט כי זה חדשני וזול, הפך להיות ערוץ פרסום משמעותי ואפקטיבי. איך לתכנן ולנהל נכון קמפיין פרסומי בערוצים הדיגיטליים?
דיגיטל זה לא רק אינטרנט
הטכנולוגיה כבר כאן לשירותינו. ניתן להוציא את האינטרנט ממסך המחשב למסכים אחרים ולמנף את רגע הקסם לכדי ביצוע פעולות שירות ומכירה.
מה הקשר בין מסחר אלקטרוני לתוכן? (או איך מגדילים את מספר הלקוחות ואת סל הקניות?)
לאתרי מסחר אלקטרוני יש מבנה די קבוע: קטגוריות מוצרים, רשימות מוצרים, סינונים, מיונים, עגלת קניות וטופס רכישה, אז איפה נכנס כאן תוכן?!
6 טיפים שימושיים לשיווק אפקטיבי באמצעות תוכן
תוכן טוב יביא להמרה (Conversion): נכוון את הצרכן לצרוך תוכן נוסף, לשתף תוכן, ליצור שיחה ברשתות החברתיות וכמובן להשאיר את פרטיו ולרכוש און-ליין ואוף-ליין.
איך לבנות אמון וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח בין מותגים לצרכנים?
שיווק באמצעות תוכן (Content marketing) הוא שימוש במידע וערכים מוספים לקידום מותג, רעיון או כל דבר אחר. תוכן יוצר זיקה, העדפה ונאמנות.
5 סיבות טובות למה כל מותג חייב אסטרטגיית תוכן
ותג שרוצה להיות בקשר ברשת מרובת הערוצים של היום כבר לא יכול להסתפק רק באתר, אלא חייב אסטרטגיית תוכן לכלל ערוצי התקשורת. יש לכך הרבה סיבות, הנה 5 מהן…
אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית – עוברים למיקוד בלקוח
לפני עשור וקצת נולד האינטרנט. לאורך השנים הוא התבסס כערוץ תקשורת מוביל ומשמעותי, כזה שחברות וארגונים יכולים להשתמש בו לצרכי שירות, שיווק, מכירה, מידע ופרסום. עד לאחרונה, התפיסה הרווחת היתה בניית אתר אינטרנט שבו מרוכזת כלל פעילות האינטרנט של החברה ובמקביל פרסום קמפיינים באתרים מובילים. בשנתיים האחרונות תפיסה זו משתנה, כנראה לתמיד.
איך מזהים הזדמנויות עסקיות בזירות הדיגיטליות?
באמצעות מענה טוב לצורך, המותג מוביל לנאמנות הצרכן, המתייחס אליו כבעל ערך לחייו. יחס זה של הצרכן למותג, מאפשר שיווק יעיל יותר של מוצרים ושירותים
ברנד יוטיליטי -איך נוכל לעזור?
ברנד יוטיליטי -איך נוכל לעזור? רויטל בן עמי מותגים כבר הבינו שאנחנו מצפים מהם לערך. ליותר ערך מזה של המותג המתחרה. עכשיו הם מתחילים להבין שערך כזה מקרב אותנו אליהם, וגורם לנו להעדיף אותם - וזוהי, כמובן המטרה (שלהם). ברנד יוטיליטי. זה מה שלקוחות מחפשים וזה מה שכדאי...
מסחר אלקטרוני וחווית משתמש: איך לגרום לגולשים לקנות?
בכל יום קונים פוטנציאליים מבקרים באתר שלכם ומגיעים לשלב קבלת ההחלטה: לקנות או לא לקנות, כמה לקנות, מתי לקנות? זה השלב שבו אתם אמורים להיות שם בשבילם, ללוות אותם, לדאוג שירכשו דווקא אצלכם, שירכשו עוד, שיחזרו שוב ואם אפשר גם יספרו לחברים.
המתחרים החדשים
גם אם חברה מסוימת לא מתחרה ישירות בחברה אחרת עם מוצר דומה, היא יכולה להתחרות בה על תשומת הלב של הגולשים, על מילות חיפוש בגוגל, ובאופן כללי על נוכחות בג'ונגל התוכן שאנחנו חיים בו.
2016 כבר כאן, אתם מוכנים?
הרבה דברים קרו ב 2015, החשוב מביניהם הוא שהדיגיטל הפך מעוד ערוץ חדשני לחלק מהעסק. 9 נושאים שחשוב לשים אליהם לב שניה לפני שנפתחת השנה העסקית החדשה…
מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?
מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ? רויטל בן עמי למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים...
המסע המגוון של הלקוח בדרך לביצוע רכישה
תהליך בו אנשים מגלים, מתחברים ורוכשים ביטוח בריאות, הם נודדים בין העולם המקוון ולא המקוון. למעשה, לעיתים קרובות השלבים הראשונים של התהליך: החשיפה הראשונה ויצירת החיבור (engagement) מתרחשים בפלטפורמות הדיגיטליות באופן עצמאי, ורק בשלב מאוחר יותר האינטראקציה הופכת מבוססת טלפון או פנים אל פנים. בשורה התחתונה, חוויית המשתמש בתהליך רכישת ביטוח הבריאות עוברת בכל הערוצים.
שירות בערוצים הדיגיטליים וחווית הלקוח
אינפוגרפיקה של נתונים אודות עולם השירות בערוצים הדיגיטליים וחווית הלקוח: שימוש, העדפה וטרנדים
איך תוכן תורם לשורה התחתונה?
אם עד לא מזמן המותג היה במרכז, הביט על קהל היעד מלמעלה וירה סיסמאות, היום הלקוח תפס את מקומו ובין המותג לבינו מתקיים דיאלוג.
למה מותגים חייבים להפוך למו"לים ?
Brand Journalism הוא המונח הלוהט בתחום השיווק התוכני (לא להתבלבל עם תוכן שיווקי). יותר ויותר מותגים הופכים למו"לים ומספקים תוכן מעניין ושימושי שלא בהכרח קשור ישירות למותג עצמו. למה הם עושים זאת ואיך עושים זאת נכון – במאמר שלפניכם
העתיד כבר כאן
אז מה יהיה בעתיד? האם יראה לנו מוזר שפעם אשכרה נהגנו ברכב ולא נתנו למכונית לנהוג? האם כל תפיסת הראיה שלנו תשתנה כשכולנו נסתובב עם משקפיים חכמות? לכבוד חג האביב, אספנו עבורכם כמה מההמצאות שאולי עוד ישנו את חיינו בדרך זו או אחרת.
האם אפשר לשפר תוצאות עסקיות באמצעות חווית משתמש?
חווית משתמש נוצרת באמצעות שילוב של מספר מרכיבים: תוכן, ארכיטקטורת המידע, שימושיות ועיצוב. כל אחד מהמרכיבים הנ"ל צריכים לשלב בין המטרות העסקיות של האתר והבנה של התנהגות הצרכנים הדיגיטלית, על מנת למקסם את יעילות האתר.
התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים
המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.
איך הופכים שירות (דיגיטלי) לשיווק
כשלקוחות צריכים שירות הם מחפשים את החברה ומייצרים אליה פניה באופן אקטיבי. זוהי בדיוק ההזדמנות שלה לשווק את עצמה באמצעות שירות מצוין, ורצוי שיהיה גם זמין בכל האמצעים הטכנולוגיים האפשריים
ביטוח פנסיה ופיננסים בעידן הדיגיטלי
עם כניסת האינטרנט השתנתה לחלוטין התרבות התקשורתית שלנו. חברות ביטוח החלו להתאים את עצמן למציאות החדשה ולהשקיע ביצירת נכסים דיגיטליים לשימוש לקוחותיהם.
כל האפשרויות פתוחות בסלולרי
אפליקציה סלולרית היא כבר לא עניין חדשני אלא מתבקש. הפוטנציאל המסחרי הטמון בסלולרי מחלחל היום לארגונים רבים, והם מחפשים את הדרך הנכונה לפעול בתחום. אז איזו אפליקציה תענה על צורך אמיתי ותגרום לצרכנים להשתמש בה שוב?
תקרת הזכוכית של טוויטר ופייסבוק
קברניטי הרשתות טרם מצאו פתרון לחסרון הגדול שלהם: ככל שיש לך יותר חברים ברשת החברתית שלך > הסיכוי להחשף למידע שמעניין אותך קטן משמעותית.
שיווק הוליסטי – 360 מעלות (או.. איך מתקרבים לגולשים?)
להגיע ללקוח / לקוח פוטנציאלי במגוון רחב של נקודות מפגש. הדרך לבצע זאת בצורה אפקטיבית היא להתאים את המסר למקום / זמן / מדיה תוך כדי שמירה על עקביות במסר ובשפה המותגית בכל נקודת מפגש.
לא ניתן לנהל את מה שלא ניתן למדוד – חלק 3 – רייטינג באינטרנט
מדידת רייטינג זו בעצם הבטן הרכה של האינטרנט. לצערם של המפרסמים והפרסומאים ולשמחת האתרים המובילים, אין היום כל ספירה אוביקטיבית של הרייטינג באינטרנט.
פרסם עד שתמכור
הבאנר של היום התבגר ולא נהנה מאותם האפיינים שהיו לו לפני כמה שנים טובות: הוא כבר לא מאוד זול , הוא כבר ממש לא חדשני והוא הרבה פחות אפקטיבי ממה שהיה.
קבוצת חיפה
קבוצת חיפה (חיפה כימיקלים) היא חברה בעלת פעילות בינלאומית המייצגת את העתיד של החקלאות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, עם ערכים כגון: חלוציות, חדשנות, הסתכלות מנקודת המבט של החקלאי, ידע, אכפתיות, שיתוף ונחישות. BO מלווה את קבוצת חיפה בגיבוש אסטרטגיה דיגיטלית וליווי שוטף.
BO תתעדכן...
%
דיגיטל
פרוייקטים
לקוחות
שנות נסיון
הפתרונות שלנו
BO - Business Online
BO - Business Online
טלפון: 054-6743054
מייל: info@b-o.co.il