רעיונות ומאמרים

מילון מונחים

שומעים כל היום באז וורדס עם הסברים ארוכים? (אמ;לק)

מומחי BO הרימו את הכפפה, בשבילכם.

מעל 50 מונחים שאתם שלחתם וביקשתם. חסר משהו? אתגרו אותנו עם
באז וורדס נוספים. מבטיחים לקצר. שלחו:
short@b-o.co.il

קראו עוד

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית – עוברים למיקוד בלקוח

לפני עשור וקצת נולד האינטרנט. לאורך השנים הוא התבסס כערוץ תקשורת מוביל ומשמעותי, כזה שחברות וארגונים יכולים להשתמש בו לצרכי שירות, שיווק, מכירה, מידע ופרסום. עד לאחרונה, התפיסה הרווחת היתה בניית אתר אינטרנט שבו מרוכזת כלל פעילות האינטרנט של החברה ובמקביל פרסום קמפיינים באתרים מובילים. בשנתיים האחרונות תפיסה זו משתנה, כנראה לתמיד.

קראו עוד

ברנד יוטיליטי -איך נוכל לעזור?

ברנד יוטיליטי -איך נוכל לעזור?   רויטל בן עמי  מותגים כבר הבינו שאנחנו מצפים מהם לערך. ליותר ערך מזה של המותג המתחרה. עכשיו הם מתחילים להבין שערך כזה מקרב אותנו אליהם, וגורם לנו להעדיף אותם - וזוהי, כמובן המטרה (שלהם). ברנד יוטיליטי. זה מה שלקוחות מחפשים וזה מה שכדאי...

קראו עוד

מסחר אלקטרוני וחווית משתמש: איך לגרום לגולשים לקנות?

בכל יום קונים פוטנציאליים מבקרים באתר שלכם ומגיעים לשלב קבלת ההחלטה: לקנות או לא לקנות, כמה לקנות, מתי לקנות? זה השלב שבו אתם אמורים להיות שם בשבילם, ללוות אותם, לדאוג שירכשו דווקא אצלכם, שירכשו עוד, שיחזרו שוב ואם אפשר גם יספרו לחברים.

קראו עוד

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?   רויטל בן עמי  למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים...

קראו עוד

המסע המגוון של הלקוח בדרך לביצוע רכישה

תהליך בו אנשים מגלים, מתחברים ורוכשים ביטוח בריאות, הם נודדים בין העולם המקוון ולא המקוון. למעשה, לעיתים קרובות השלבים הראשונים של התהליך: החשיפה הראשונה ויצירת החיבור (engagement) מתרחשים בפלטפורמות הדיגיטליות באופן עצמאי, ורק בשלב מאוחר יותר האינטראקציה הופכת מבוססת טלפון או פנים אל פנים. בשורה התחתונה, חוויית המשתמש בתהליך רכישת ביטוח הבריאות עוברת בכל הערוצים.

קראו עוד

למה מותגים חייבים להפוך למו"לים ?

למה מותגים חייבים להפוך למו"לים ? [yoast-breadcrumb]   רויטל בן עמי  Brand Journalism הוא המונח הלוהט בתחום השיווק התוכני (לא להתבלבל עם תוכן שיווקי). יותר ויותר מותגים הופכים למו"לים ומספקים תוכן מעניין ושימושי שלא בהכרח קשור ישירות למותג עצמו. למה הם עושים זאת ואיך...

קראו עוד

העתיד כבר כאן

אז מה יהיה בעתיד? האם יראה לנו מוזר שפעם אשכרה נהגנו ברכב ולא נתנו למכונית לנהוג? האם כל תפיסת הראיה שלנו תשתנה כשכולנו נסתובב עם משקפיים חכמות? לכבוד חג האביב, אספנו עבורכם כמה מההמצאות שאולי עוד ישנו את חיינו בדרך זו או אחרת.

קראו עוד

האם אפשר לשפר תוצאות עסקיות באמצעות חווית משתמש?

האם אפשר לשפר תוצאות עסקיות באמצעות חווית משתמש? [yoast-breadcrumb]   ענבר דותן חווית משתמש נוצרת באמצעות שילוב של מספר מרכיבים: תוכן, ארכיטקטורת המידע, שימושיות ועיצוב. כל אחד מהמרכיבים הנ"ל צריכים לשלב בין המטרות העסקיות של האתר והבנה של התנהגות הצרכנים הדיגיטלית,...

קראו עוד

התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים

המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.

קראו עוד

ביטוח פנסיה ופיננסים בעידן הדיגיטלי

ביטוח פנסיה ופיננסים בעידן הדיגיטלי [yoast-breadcrumb]   אסף דותן  חברות הביטוח החלו להשתנות ולהתאים עצמן למציאות טכנולוגית חדשה ולהשקיע ביצירת נכסים דיגיטליים לשימוש קהל לקוחותיהם. מה קורה היום ומה צפוי מחר? אפק נכנס לרכב של אבא, מניח את מכשיר הסלולר המתקדם שלו...

קראו עוד

כל האפשרויות פתוחות בסלולרי

אפליקציה סלולרית היא כבר לא עניין חדשני אלא מתבקש. הפוטנציאל המסחרי הטמון בסלולרי מחלחל היום לארגונים רבים, והם מחפשים את הדרך הנכונה לפעול בתחום. אז איזו אפליקציה תענה על צורך אמיתי ותגרום לצרכנים להשתמש בה שוב?

קראו עוד

שיווק הוליסטי – 360 מעלות (או.. איך מתקרבים לגולשים?)

להגיע ללקוח / לקוח פוטנציאלי במגוון רחב של נקודות מפגש. הדרך לבצע זאת בצורה אפקטיבית היא להתאים את המסר למקום / זמן / מדיה תוך כדי שמירה על עקביות במסר ובשפה המותגית בכל נקודת מפגש.

קראו עוד

BO תתעדכן...

%

דיגיטל

פרוייקטים

לקוחות

שנות נסיון

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

חברת BO - Business Online מסייעת לארגונים לממש את הפוטנציאל העיסקי שלהם באמצעות הכלים והערוצים הדיגיטליים. BO מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, גיבוש אסטרטגיה לפעילות בערוצים הדיגיטליים, בניית תוכניות עבודה, חווית משתמש, תוכן וליווי להצלחה. הפעילות מתבצעת באמצעות צוות מומחים, בעלי נסיון רב שנים, בארגונים מובילים בתחומם.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

 

© כל הזכויות שמורות BO - Business Online

%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%9c      info@b-o.co.il

 

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743054

 

BO - Business Online

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95

טלפון: 054-6743054 מייל: info@b-o.co.il
© כל הזכויות שמורות BO - Business Online